Let op: het eerste en laatste segment in Y rest in C (wel allemaal narrow bodies). Wie weet hebben de EY mile junkies hier wat aan! Bron: Vielfliegertreff.de
In ieder geval tot zomer 2017 beschikbaar met de eerste mogelijkheid om al op 30 oktober te vertrekken! Jammer dat BEL - AUH niet op EY metal is, nu wordt het toch wel een intensieve reis met 2x Air Serbia incl. turbo prop vanaf Wenen, voordat je in de EY business class kan bijkomen. Ik heb even snel de miles berekening gemaakt: VIE - BEG 289 // BEG - AUH 2372 * 1,3 = 3085 // AUH - NBO 2140 * 1,3 = 2776 Totaal voor de retour: ruim 12K award & tier miles en 10 segmenten
Er is geloof ik nu een 3x miles promo bij etihad, wellicht de moeite waard om te kijken of deze fare zich daar voor kwalificeert...
Heb je een link naar de 3x miles promo? Ik zat hier namelijk op te wachten gezien ik de WAW-SIN deal in First wilde boeken voor maart 2017.
Al is het wel zo dat de stoelen van Air Serbia's business class een stuk beter zijn dan die van de gemiddelde Europese maatschappij.
Ik heb deze deal al een tijdje in het vizier: https://www.google.nl/flights/?f=0#...470,SINAUH0EY473-AUHMUC1EY5-MUCWAW1LO376;sc=f . Te routen via DUS en dus voor 4 legs een 787 suite. In maart ga ik naar een beurs in Singapore en met een eventuele triple Miles promotie leek dit me een uiterst interssante aanbieding.