goedemiddag deze middag Zojuist een upgrade naar business class gemaakt CTG -- AMS voor de 787-900 Voor het eerst met dit toestel plekjes 1A, 1K, 4D, 5A, 5K, rij 6 en 7, 8D, 8g en 8K welk stoeltje heeft de voorkeur groetjes rOn
1A als je alleen vliegt Daar vind ik persoonlijk de meeste rust. Je kan ook op Seat Guru kijken wat andere mensen vinden en welke stoelen je het beste kan vermijden (5A en 5K). https://www.seatguru.com/airlines/KLM/KLM_Boeing_787-900.php
Mijn eerste keus gaat altijd uit naar rij vier. Midden in de cabine, dus het verste weg van het lawaai uit de galleys en toiletten. Tevens drie ramen waardoor je lekker naar buiten kan turen. Vermijd rij vijf en zes, als het even kan. Rij vijf heeft maar één raam en rij zes heeft er technisch gezien twee, maar de achterste kan je alleen doorheen kijken wanneer je haast achterstevoren in je stoel zit. In jou positie moet je afwegen wat de voorkeur heeft: relatief weinig geluid of de mogelijkheid om naar buiten te kijken. Vanuit de D/G stoelen heb je natuurlijk geen directe mogelijkheid om naar buiten te kijken, maar naar mijn ervaring heb je in rij 1 en 2 substantieel meer geluid vanuit de galley. Succes.