Welk hotel kiezen voor +Qatar

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door ErikBenjamin, 18 apr 2018.

  1. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Qatar heeft al een tijdje een promotie lopen om de stad Doha te verkennen. Je kan gratis een stopover toevoegen aan je boeking, waarna Qatar Airlines je één gratis hotelovernachting geeft of 2 nachten met korting. Meer informatie hierover is terug te lezen op hun site en deze actie is onlangs verlengd tot 31 december 2018.

    -> https://discoverqatar.qatarairways.com/us-en/plusqatar

    Ik heb een vlucht geboekt van WAW naar CNX met een tussenstop in DOH. Gezien de vluchttijden heb ik 4 volle dagen te besteden en 2 nachten te overbruggen. Hiervoor biedt Qatar Airlines totaal 10 hotels aan voor een totaal van slechts $100 dollar. De grote vraag is dan nu ook: welke hotel moet ik kiezen? Ik ben nog nooit eerder in Doha geweest dus ik heb geen idee wat geschikt is qua goede locatie, service hotel, eten/drinken, etc...

    qatar1.jpg
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2018
  2. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb gelijk geboekt toen de actie is verlengd. Toen had ik maar keuze uit vier hotels. Uiteindeljk keuze gemaakt voor Intercontinental The City. De reviews ontliepen elkaar niet veel en uiteindeljk heeft een foto van het mooie zwembad (op de tigste etage) de doorslag gegeven.

    Qua ligging ook oké.
    Als je status ergens hebt zou dit ook nog voor upgrades van belang zijn?
     
    DirkOnTour en ErikBenjamin vinden dit leuk.
  3. Vakantieman

    Vakantieman Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Ik ben het met Jeroen100 eens; IC the city is een erg leuk hotel. Ligt ook naast een mall mocht je nog makkelijk wat willen winkelen. Prima zwembad op het dak inderdaad.

    Kempinski the Pearl is mijn favoriet overigens!
     
  4. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb enkele keren geslapen in Marriot Marquis. Dit hotel ligt in het hart van de skyline van Doha, heeft een mooi zwembad en heeft een binnendoorgang naar een enorme grote mall. Verder is het op loopafstand (als je tegen de hitte kunt ;-)) van de Corniche ( Boulevard). Het hotel is prachtig en heeft een sportsbar waar je, na vertoon van je paspoort, in kunt om een biertje te drinken. Ook het Italiaanse restaurant is een aanrader! Als je voor het eerst in Doha bent dan adviseer ik sowieso: een bezoek aan the Souq Waqif (shoppen, markt en restaurants), restaurant Turkish Central (heerlijk eten) en als je tijd hebt met een land cruiser de woestijn in voor Dune bashing.
     
  5. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Bedankt voor de tips :) Ik ben voor Intercontinental The City gegaan. Ben benieuwd. Ook bedankt voor alle andere Doha-tips :D
     
    Didier13, beuse242, Pedro1989 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Jelle

    Jelle Blue Tier

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Ah, deze actie is nu weer, heb ook geboekt met een stopover van 27 uur. Het is alleen zonder ontbijt volgens de website, heb je nog iets aan extra's als American Express Platinum kaarthouder? (e.g. ontbijt, upgrades?)
     
  7. tawnyporto

    tawnyporto Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    45
    Trofeepunten:
    13
    Leuke actie, ik heb gekozen voor The Westin Doha Hotel and Spa voor een stopover van 18 uur. Ben benieuwd!
     
    Thijsk, Flying doc en JustinCase vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina