Weer een airline die het vanaf Groningen wil gaan proberen..

Discussie in 'Nieuws' gestart door Mike, 10 jul 2014.

  1. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Wizz Air breidt haar routenetwerk uit met de verbinding Groningen - Gdánsk. De nieuwe route naar de Poolse stad wordt vanaf 28 oktober twee keer per week gevlogen.

    Belangrijke doelgroep voor de nieuwe route zijn de 45.000 Polen die in Noord-Nederland wonen, werken en studeren, zegt een woordvoerster van de luchthaven. Deze groep is nu nog aangewezen op een lange autorit bij bezoek van familie en vrienden in Polen.

    Wizz Air vliegt op dinsdag en zaterdag, het hele jaar door. Een enkele reis naar Gdánsk is verkrijgbaar vanaf 19,99 euro (inclusief toeslagen). Tickets zijn te boeken op de website van Wizz Air.



    Ik geef ze 6 maanden en dan zijn ze weer weg..
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Dat is ook een manier om je product te verkopen, de concurrentie gewoon vergeten. KLM AMS-WAW? :)
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.691
    Leuk Bevonden:
    1.917
    Trofeepunten:
    648
    Als je vanuit Noord-NL eerst naar A'dam moet kan je net zo goed gelijk rijden ;) . Bovendien denk ik niet dat KLM's tarieven aantrekkelijk zijn voor de Poolse werknemers.
     
  4. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ik vermoed dat er na een introductie periode weinig tickets voor de vanaf-prijs bij Wizz te krijgen zijn, en dan heb nog alle toeslagen.
    Enneh.... zitten alle Polen in Noord NL? :)
     
  5. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Hoop toch niet dat ze er vanuit gaan dat al die polen ook echt met wizz willen/kunnen en gaan vliegen... ook denk ik bij een autorit naar polen gelijk aan: baggage, tussen stops en ik ben niet helemaal bekend met polen maar dat is een redelijk groot land... die 45 000 polen komen toch niet allemaal uit de buurt van Gdansk?

    Ik zie hier echt een soort van Vueling 2.0 ... heel hard roepen : Wij komen, dan roepen: Het gaat zo lekker en dan opeens: We stoppen er mee..
     
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.691
    Leuk Bevonden:
    1.917
    Trofeepunten:
    648
    Inderdaad denk ik dat veel Polen wel veel bagage zullen hebben en dan liever rijden. Aangezien ze anders binnen Polen ook nog moeten reizen.
     

Deel Deze Pagina