Wat zijn mijn rechten?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door high_class, 13 sep 2015.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Misschien even een gobaal topic voor waar mensen kunnen informeren naar wat hun rechte ln precies zijn.

    Ik zal het spits afbijten aangezien ik precies weet wat mijn rechten zijn met vluchten binnen de eu of naar de eu, maar nu een Aziatische vlucht heb met vertraging. Ik reis van pvg via hkg naar tpe en ga vanwege een vertraging waarsch mijn aansluitende vlucht missen. Deze vlucht is onderdeel van dezelfde boeking en was voorgesteld door de website van Cathay Pacific. Als ik deze vlucht niet haal zit in volgens mij vast in HKG. Hoe zit het met het aanbieden van accommodatie, vervangende vlucht en eventueel een vergoeding?
     
    AnthonySneek vindt dit leuk.
  2. AnthonySneek

    AnthonySneek Blue Tier

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Intressante vraag, een goed onderwerp waar velen van ons waarschijnlijk wel antwoorden en vragen op zullen hebben, voor alles wat met rechten te maken heeft.

    Ben wel benieuwd wat nou echt mijn rechten zijn binnen de EU of naar EU toe. Ik weet wel een deel, maar waarschijnlijk nog lang niet alles.
     
  3. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Goed idee dit topic @high_class!

    Ik zou willen vragen iedereen die rechten post daar ook direct een link naar de externe bron bij aan te geven zodat we precies op papier hebben waar je wel een geen recht op hebt. Altijd handig ook om voor onderweg bij de hand te hebben :).

    Voor de anderen toch maar ook de rechten betreft vluchten van en naar de EU uitgevoerd door Europese carriers plus IJsland, Zwitserland en Noorwegen: je kunt al je exacte rechten op de site van Europa (klik) vinden.
     

Deel Deze Pagina