Wachten of zelf zoeken?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Itachimaru, 4 jul 2016.

  1. Itachimaru

    Itachimaru Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Ben nog naar een deal op zoek ergens in augustus met de kids. Enige vereiste : Buiten Europa, zon en zee.
    Wacht ik tot een van mijn twitter lijsten/ forums iets oplevert of ga ik zelf op zoek naar iets? Probleem is dan dat het echt niet uitmaakt naar waar en het dus een redelijk groot zoekbereik is. Enig idee hoe daar het makkelijkst aan te beginnen?

    Heb qua vertrekplaats wel redelijk wat opties (BRU, AMS,DUS, CGN, CDG, ZRH) . Met esky kan je wel aardig wat deals terug vinden, alleen zijn de plaatsen/landen wat beperkt. Heeft er iemand weet van nog zoiets of wordt het manueel werk??
     
  2. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    In een ruim gebied zoeken kan ook met adioso.com.

    Gewoon aangeven wanneer je ongeveer weg wil, hoe lang je weg wilt (aantal dagen of weken) en waar je heen wilt (werelddeel, land of wanderlist).

    Is denk ik handig om ideeën te krijgen. vervolgens zou ik wat gerichter gaan kijken op verschillende sites.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Maan

    Maan Guest

    Het is redelijk laat om iets goedkoops te vinden . Ik zou als ik jou was me gaan focussen op een bepaald gebied en een budget opstellen en dan binnen enkele weken de knoop doorhakken voordat alle prijzen super hoog worden. Tenzij de een last minute van TUI naar havana wilt. Maar dat is gokken op availability
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Itachimaru

    Itachimaru Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Ja, krijg zo sterk de indruk dat het niets wordt in augustus :-( Forgot about rule nr.1!! boeken wanneer je het ziet!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
  6. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Je kunt in de laatste 1,5 week van augustus voor EUR 548 p.p. van AMS naar Curacao.

    Je vliegt met KLM, zie website.
     
  7. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Ik zou met Google flights zelf een beetje over de wereld kaart gaan zoeken en kijken of je een gunstige deal kan vinden.
     

Deel Deze Pagina