Vluchten KUL-PNH

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Lionell, 23 mrt 2016.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb bestaande vluchten bij Air Asia staan in premium flex, maar die gaan van SIN naar PNH, maar het is enkel mogelijk om de data van die vluchten te veranderen, niet de vertrekplaats. Door omstandigheden vlieg ik niet vanuit SIN, maar vanuit KUL naar PNH. Ik ga die vlucht gewoon laten vervallen, want kan ook niet van naam veranderd worden en annulering kan ook niet, kan hooguit de taksen terug vragen.

    Wat is wijsheid, gewoon een enkel met Air Asia boeken voor KUL-PNH en zo kosten drukken of kijken of er voor OneWorld iets te verdienen valt, kan is klein in die regio natuurlijk. Vlucht is op 8 sept, terugreis is gaat vanuit REP naar KUL en die heb ik al staan bij Air Asia.
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    De timing van de K9 vlucht is wel heel fijn als je het mij vraagt.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hehe wat voor een duistere airline is dat? Nog nooit gehoord van Krylo Airlines.
     
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Gezien de korte vlucht zou ik lekker budget gaan. Een snelle search op Google flights laat mij zien: Air Asia €48, Malaysian €88. Komt voor Air Asia nog minimaal een tientje bij voor bagage, als je met meer dan alleen je carry-on reist.

    Nu is de vraag: is het je het waard om voor +€30 te vliegen met je preffered alliance en gebruik te kunnen maken van de paar premium perks van je OW-status?

    Persoonlijk zou ik kiezen voor Air Asia voor dit kleine stukje!:)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    ik zou in tegenstelling tot @BWempe gaan voor een normale airline, daarmee voorkom je waarsch de lowcost terminal in Kuala Lumpur
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    KLCC vind ik nochtans geen plaats om te vermijden, heb er in het verleden verschillende keren gevlogen, viel altijd mee. Heb ff zitten kijken gisterenavond naar vluchten, Air Asia is de goedkoopste optie, andere opties zijn er met Malaysia Airlines of Jet Airways, maar bijna 3 of 4 keer zo duur. Dat is de kost van m'n hotel in Cambodia, dus ik denk dat ik eruit ben voor mezelf :)
     
    jongesander en DirkOnTour vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina