Vliegen naar Ijsland

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door FlyingIvo, 19 feb 2016.

  1. FlyingIvo

    FlyingIvo Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    18
    Hallo, ik wil eind dit jaar samen met me vader als verassing naar Ijsland gaan, hij heeft de afgelopen 2 maanden aardig wat mee gemaakt en heeft er ook nog een paar maanden druk mee. Nu vraag ik me af. Welke airline raden jullie aan? En is er misschien nog een leuke vlucht waarmee ik meteen wat miles kan verdienen? Alvast bedankt!
     
  2. Maan

    Maan Guest

    Air Berlin heeft vanaf Düsseldorf vaak goedkope vluchten naar IJsland. Qua miles verdien je dan niet zoveel, maar het is ook niet ver vliegen dus ik zou lekker iets goedkoop uitzoeken.
     
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Wat een leuk idee van je! Zoals @Maan al aangeeft is het niet zo ver vliegen naar Ijsland.
    Icelandair is ook een prima maatschappij om zo'n vlucht mee te boeken. De Boeing 757's verschillen qua In Flight Entertainment bijvoorbeeld wel weer onderling van elkaar, maar de beenruimte is over het algemeen wel aardig. Dit komt ook weer omdat ze dezelfde toestellen ook gebruiken om door te vliegen naar USA.

    Waarschijnlijk zal WOW het goedkoopst zijn.

    Bij Icelandair krijg je wel miles, maar niet zoveel. En ze zijn ook niet lid van een alliantie. Maar dat zou ik in dit geval even voor lief nemen.
     
  4. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Easyjet vliegt vanaf londen (3 luchthavens) naar Keflavik.
     
  5. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik typ dit nu letterlijk vanuit stoel 2F in her WOW Air toestel terug naar AMS. Ik vind ondanks mijn zeer lage verwachtingen WOW air een prima airline voor een kort vluchtje zoals naar IJsland. Base fares zijn bijzonder laag, maar vergeet niet dat met een stoelkeuze, eventuele incheckbagage en eten alles bij elkaar toch wel oploopt.

    Los daarvan hebben de XXL stoelen prima beenruimte en in dit geval heeft mijn toestel nog stopcontacten ook.

    Het is budget, maar wat ik zeg, heeft in ieder geval mijn verwachtingen overtroffen!
     
    Flying doc en jongesander vinden dit leuk.
  6. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Zeker WOW! Ik ben verre van LCCC-fan maar dit is gewoon een goed product en de alternatieven zijn niet echt een optie. Gewoon vanaf AMS en vanaf de zomer zelfs met een widebody aldus de geruchten. Helaas niet met een mooie businessclass zoals LAN :cool:
     
  7. FlyingIvo

    FlyingIvo Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    18
    Wifi on board? Mooi!

    Valt nou weer tegen :p

    Ik hoorde ook van mensen die ik ken dat WOW een goede airline was!
     
  8. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Nee dat niet, ik stond nog aan de gate toen ik dit typte. Wel power outlets!

    Nog geen minuut na mijn bericht moesten we terug naar een remote stand vanwege een technisch probleem. Nadat er een technic on board was gekomen was het bijna direct opgelost, misschien bij elkaar 30-40 minuten vertraging, shit happens.
     

Deel Deze Pagina