Vliegen met Air New Zealand

Discussie in 'Star Alliance' gestart door jpfr, 19 aug 2015.

  1. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Ik vlieg binnenkort met Air New Zealand van Shanghai naar Christchurch en terug van Auckland naar Tokyo. Heel wat miles dus. Ik ben momenteel nog geen member van zowel Air New Zealand als van een andere Star Alliance Airliner. Mijn vraag is bij welke airline ik nu het beste een account kan aanmaken om uiteindelijk de miles te claimen? Ik denk namelijk niet dat ik in mijn leven nog vaak met Air New Zealand ga vliegen. Singapore Airlines lijkt mij bijvoorbeeld een betere keus. Verstand idee? Graag jullie mening. Alvast bedankt!
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
  3. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Handige tip, maar lol wtf, ik kan alleen 25% bij Virgin Australia krijgen. Net of ik daar wat aan heb :p
     
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Ik had dat ook, @jpfr. Vorig jaar MEL-AKL-WLG-CHC-SYD gevlogen met NZ. Speciaal een A3 account gemaakt om bij Star Alliance miles te claimen, blijk ik 0% te krijgen! Dankzij IVV ben ik een stuk wijzer en een stuk voorzichtiger met boeken. Wist ik maar toen wat ik nu wist, dan had ik een andere class geboekt. Nieuw-Zeeland is gaaf, veel plezier!!
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Nog een dikke maand en dan vlieg ik een paar keer met NZ, één keer in economy van AKL naar RAR en op de terugweg vlieg ik vanaf AKL naar PVG in business class. Ik kijk uit naar de ervaring, verslag volgt nadien op de front page :)
     
  6. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Nice! Hoe heb je die terugvlucht van AKL naar PVG in business class geregeld? Met airpoints van Air NZ?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Met miles van Lufthansa, beschikbaarheid gevonden via de site van United en vervolgens telefonisch geboekt met M&M callcenter in de VS.
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vandaag mooi staaltje customer service van ze gehad. Ik had mijn vlucht van AKL-RAR-AIT geboekt via Orbitz en daar mijn Copa Airlines PLT nummer ingegeven als frequent flyer nummer om zo gebruik te kunnen maken van de Star Alliance Gold voordelen.

    Nu checkte ik vandaag m'n boeking en dat nummer was dus niet door gekomen, via Twitter contact opgenomen met Air New Zealand en na een paar privé berichten heen en weer was alles mooi in orde.
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb ze recent 3 keer gevlogen, 2 keer in economy en 1 keer in business class. De business class viel me tegen... Wil je weten waarom? Binnenkort een uitgebreide review op de frontpage :)
     
    Fripsmaster en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina