Verlopen van Award Miles en referenties

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door searcher, 16 nov 2015.

  1. searcher

    searcher Blue Tier

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb onderlaatst een flying blue acount aangemaakt omdat ik voor het eerst een Amex Gold heb aangeschaft.
    De volgende melding staat er in mijn FB account.

    Al uw Award Miles zullen op 2017-06-30 verlopen, tenzij u de geldigheid van uw Miles verlengt door een in aanmerking komende vlucht te maken of door te betalen met uw Flying Blue - American Express Card.

    Dit lijkt me duidelijk echter ik heb inmiddels div zaken betaald met mijn Amex Gold card.
    Bovendien staat er een betaalde KLM vlucht voor volgend jaar ingepland.

    Verandert dan de status van de Award miles met de aankomende nieuwe maand afrekening ?

    Tevens heb ik 1 of 2 mensen nodig die ook een Amex willen aanschaffen maar zonder succes m.u.v mijn vrouw :)
    Hebben jullie hier nog tips voor.
     
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    hallo,

    1. heb je een amex gold of FB Amex Gold?
    2. elke keer dat de miles verwerkt worden, wordt de verloop datum ook aangepast
    3. de miles van de amex kaart worden 1x per maand bijgeschreven
    4. waarvoor heb je deze mensen "nodig", ik gok een award ticket boeken? Verder kan je een heleboel dingen doen, zoals het subforum in de gaten houden en mensen uitnodigingen sturen wanneer er ok gevraagd wordt. Een blog maken waarop je je code pusht en anders mensen beter moeten overtuigen. Tenslotte kan je altijd hypnose gebruiken om mensen een kaart te laten nemen
     
    Arjan69 en searcher vinden dit leuk.
  3. searcher

    searcher Blue Tier

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    Bedankt voor de tips.

    1- Ik heb een FB Amex Gold

    Ik heb ze nodig voor een classic ticket maar als award is het ook prima.
     
  4. searcher

    searcher Blue Tier

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    2. elke keer dat de miles verwerkt worden, wordt de verloop datum ook aangepast

    Ik heb net mijn rekening overzicht ontvangen.
    Ik heb met mijn Amex FB Gold een uitgaven gedaan.

    Mijn miles zijn bijgeschreven maar de verloop datum is niet aangepast ? :(
     
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Het staat er toch echt: https://www.klm.com/travel/nl_nl/flying_blue/about-flyingblue/all_about_flying_blue_miles/index.htm
    Geldigheid:
    Uw Award Miles verlopen niet mits u ten minste iedere 20 maanden een in aanmerking komende vlucht maakt. U kunt de geldigheid van uw Award Miles ook verlengen door te betalen met uw Flying Blue - American Express Card.

    In mijn FB account zie ik dat mijn laatste activiteit op 28-11-2015 was. Er onder staat dat de verloopdatum 31-07-2017 is. 20 maanden dus.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2015
  6. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik zou het even tot na het weekend geven en anders gewoon AMEX even bellen, zeer goede klantenservice welke je bijna altijd wel kan helpen.
     
  7. searcher

    searcher Blue Tier

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    Bedankt,
    Het klopt het is 31-07-2017 .
     

Deel Deze Pagina