(VERLOPEN) *A | DUS - NYC 228 euro

Discussie in 'Economy Fares' gestart door thomassmit, 27 aug 2017.

  1. thomassmit

    thomassmit Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    175
    Trofeepunten:
    43
    Kreeg net onderstaande notificatie. Zal ongetwijfeld ook op andere data beschikbaar zijn, maar daar moet je zelf even mee spelen...

    IMG_0113.PNG
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  2. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    2.000
    Leuk Bevonden:
    1.971
    Trofeepunten:
    113
    BRU-LGA is 117 EUR. Y+ is ook rond de 500 EUR.
     
  3. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    901
    Leuk Bevonden:
    886
    Trofeepunten:
    93
    BRU-YUL geboekt voor 88 euries, half Oktober
     
    FlyingFonz en Roog vinden dit leuk.
  4. Roog

    Roog Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    31
    Trofeepunten:
    18
    CDG-YVR geboekt voor € 160,- (mei/juni 2018). Nu maar kijken of 'ie stand houdt....
     
  5. jongesander

    jongesander Silver Member Captains

    Berichten:
    1.628
    Leuk Bevonden:
    1.111
    Trofeepunten:
    113
    CDG - YUL voor € 128,00 geboekt in mei.
     
  6. Ottorockit

    Ottorockit Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    86
    Trofeepunten:
    28
    Geachte heer XXXXXXX

    U heeft via onze website een ticket geboekt met bestemming New York.


    Helaas moeten wij u informeren dat als een gevolg van een fout bij het laden van de tarieven door Air Canada uw ticket niet geldig is. Wij zijn op dit moment in contact met Air Canada om helder te krijgen wat er precies is gebeurd. Wij hebben onze administratie inmiddels gevraagd om het door u betaalde bedrag vandaag terug te storten. Afhankelijk van de verwerkingstijd van uw bank zou dit bedrag morgen (dinsdag 29 augustus) bijgeschreven moeten staan op uw rekening.


    We begrijpen dat dit een enorme teleurstelling is voor u. We helpen u graag met het zoeken naar een alternatief reisschema. Hiervoor kunt u ons bellen via telefoonnummer 020 - 20 52 150 (lokaal tarief).

    Het spijt ons dat wij u niet anders kunnen informeren.
     
  7. CosmicGirl

    CosmicGirl New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Bij wie had je geboekt?
     
  8. Ottorockit

    Ottorockit Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    86
    Trofeepunten:
    28
    Schipholtickets
     
  9. CosmicGirl

    CosmicGirl New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Jammer. So far, so good met AC.
     
  10. fundivers

    fundivers Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Ik gisteren ook geboekt BRU-EWR & DUS-YYZ. Tickets binnen.
    Andere vraag over parkeren: Kan men daadwerkelijk bij P+R Angermund gratis parkeren, zonder milieusticker, en dan met de S-Bahn naar vliegveld? Iemand enig ervaring mee of wellicht andere opties?

    Voor Brussel weinig keuze dan gewoon parkeergarage? Alvast dank voor jullie reactie
     
  11. Nvgfocus

    Nvgfocus Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    31
    Trofeepunten:
    18
    Ja dat kan. Echter bij de P&R zelf is het max 24 uur parkeren. Ergens in de wijk kan het prima :)
     
    fundivers vindt dit leuk.
  12. fundivers

    fundivers Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    oke max 24hr? toch nog even goed nakijken dan.
    Verder iemand de goedkoopste (liefst snelste) manier om van NEWARK airport naar Staten Island te komen?
     
  13. lloydje33

    lloydje33 Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    193
    Trofeepunten:
    43
    Ik ben laatst met de Amtrak/Newark express vanaf Newark de city in gegaan. Trein komt aan op Penn Station. Hier neem je een metro naar de halte South Ferry Station. Daar stap je vervolgens op de gratis ferry naar Staten Island.
     
    fundivers vindt dit leuk.
  14. fundivers

    fundivers Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Ik ook 2 reizen bij schipholtickets, tot nu toe nog geen annuleringen. cross fingers. Jammer voor je
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2017
  15. fundivers

    fundivers Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Dank je wel voor je terugkoppeling.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  16. Ottorockit

    Ottorockit Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    86
    Trofeepunten:
    28
    Lekker als die van jou wel gewoon blijven staan en AC er gewoon een aantal uitgegooid heeft die echt te laag in prijs waren?!

    Succes!
     
    fundivers vindt dit leuk.
  17. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ik denk dat er een heel aantal blijven staan. Ik heb geboekt voor 180 naar oostkust USA. datzelfde ticket staat nu te koop voor 350. De nederlandse/europese wet schrijft voor dat bedrijven diensten en bestellingen van goederen mogen annuleren als de consument redelijkerwijs kan weten dat het een fout is. Ik denk dat dat hier niet opgaat. Norwegian biedt soms tickets aan naar de USA voor 250,- en zag dat wow voor 100,- per enkele reis bezig is. In dat licht vind ik 180 geen overduidelijke fout en/of een onredelijk tarief. Wat zijn jullie ideeen hierover?
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2017
    DirkOnTour, FlyingFonz en fundivers vinden dit leuk.
  18. Rutger

    Rutger Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    122
    Trofeepunten:
    43
    Ik vind zeker dat je gelijk hebt. Ondertussen zijn we wel in een tijdperk beland waar tickets van rond de 200/300E van Europa naar de oostkust de standaard zijn.

    Echter is die wet zo vaag en breed geformuleerd dat ze van alles kunnen verzinnen om je ticket alsnog te cancelen.
     
    fundivers vindt dit leuk.
  19. fundivers

    fundivers Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Welke termijn staat ervoor dat de airliner/boekingskantoor kan annuleren en jij dus recht hebt op je product?
     
  20. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Volgens mij is daar niet echt een termijn voor voor. het is nu bijna 48 uur geleden dat ik de E-Tickets heb ontvangen. Ik wacht een week voor ik verdere plannen ga maken. Overigens denk ik niet dat een OTA uit zichzelf die tickets zal annuleren, maar dat dit vanuit de airline komt.
     
    fundivers vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina