verdwijnt deze site?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door VictorM, 25 jan 2016.

  1. VictorM

    VictorM Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Wat gebeurt er allemaal de laatste tijd?
     
    high_class vindt dit leuk.
  2. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Hallo en welkom! Wie ben jij? Als je doelt op een mogelijk einde van deze site... dan ga je het antwoord hier niet vinden omdat discussies over dit onderwerp op Noord-Koreaanse wijze worden weggemoffeld.
     
    Skywalker88, Valentijn, Lionell en 10 anderen vinden dit leuk.
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik denk dat de groep rondom @Mike @SVDH er mee gestopt is. Duidelijk is het alleen niet.
     
    Lionell en Krabnov vinden dit leuk.
  4. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Voor zover ik begrepen heb is het originele team zoals dit bekend was ermee gestopt. Ik zou dus binnenkort ook geen nieuwe content verwachten. Wat er verder wel gaat gebeuren is inderdaad onbekend, en wat bekend wordt/werd gemaakt is inderdaad helaas verwijderd :rolleyes:.
     
    MarcoK, chawa, kevin990 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Raar. Zullen we een Nederlandstalig subforum op Flyertalk beginnen? Dit schiet niet op zo.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  6. jumpseat

    jumpseat Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Er is een Nederlandstalig forum op jumpseat.be! Allen welkom!
     
  7. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    jumpseat.be? Interessante suggestie van een new member... ik ruik complotten :)
     
    Valentijn, FlyRicky en Flying doc vinden dit leuk.
  8. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Na de overgang op insideflyer is het er niet beter op geworden. minimale content en een halfdood forum. kan best begrijpen als de stekker er uit wordt getrokken. Upinthesky.nl is juist sterk gegroeid de laatste tijd en gewoon een goeie site ( maar geen forum). Ikvliegveel was voor mij dagelijkse kost maar insideflyer minder en minder. Wie weet een goed alternatief voor een NL forum?? waar kunnen we terecht??
     
  9. jumpseat

    jumpseat Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik heb veel plezier op jumpseat.be. Het forum leeft, er is een open communicatie en we verwelkomen elk nieuw lid met open armen.
     
  10. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Mocht degene achter het @jumpseat account werkelijk ook betrokkene zijn bij jumpseat.be: dit is de slechtste en meest ondoordachte verkooptruc die ik in lange tijd heb gezien. Ik snap dat jullie hier een mogelijkheid zien tot het vergroten van het aantal bezoekers op jullie forum, maar een nette post, waarin jullie je voorstellen en aangeven wat jullie website/forum inhoudt en wellicht voor meerwaarde heeft ten opzichte van IF.nl, had ik wel netjes gevonden. Rare manier van jezelf profileren dit.

    Mocht degene achter dit account niet intern betrokken zijn bij jumpseat.be: je loyaliteit naar het forum en de website straalt er van af:rolleyes:
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2016
    MarcoK, jumpseat, flyerbe en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit is het hele probleem bij destijds Ikvliegveel en nu Insideflyer, gebrek aan communicatie. Degenen uit NL die zogenaamd de site runnen zie of hoor je niet of zijn met eigen projecten bezig. Zelfs via email krijg je excuses dat alles via de VS loopt en ja je kent het wel hoe het daar gaat. Hoe lang geleden heb ik dit al gezegd? De reden dat ik destijds uit IVV ben gestapt is de manier van werken en de onkunde van sommige mensen... Ja misschien heb ik een grote mond, maar ik zeg tenminste m'n mening ipv stil te zwijgen.

    Jumpseat.be is de navolging van het welgekende Travelmagic.be (wat door Bart Lapers werd opgericht) wat ook al is opgedoekt om redenen die niet publiek zijn gemaakt en waar in de wandelgangen langs beide kanten de spot mee werd gedreven. Oh ja concurrenten, eigenlijke een zieke maatschappij om zo over elkaar achter elkaars rug te praten. Kun je je voorstellen om met zulke mensen zaken te doen? Incompetentie noem ik het... Geen visie, veel blabla en weinig concrete actie. Heb meer respect voor de jongens die nu achter jumpseat.be zitten, maar vind het ronselen van mensen hier op het forum wel ongepast.

    Zowel IVV en nu Insideflyer hebben zoveel potentieel, maar zonder de juiste mensen aan het roer draait het op niks uit, vandaar dat ik m'n eigen reisblog heb opgestart, eer aan mezelf houd.
     
    baccarat_guy, Michiel, Didier13 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63

    Verrek lionell dat wist ik niet. ben er net even heen gesurft en het ziet er goed uit. je was altijd mijn favoriete schrijver dus ik ga je zeker volgen! Goeie beslissing man !
     
    Lionell vindt dit leuk.
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Omdat niemand z'n mond durft open te doen en de waarheid te zeggen... Wederom gebrek aan communicatie, wat wel zo handig is als je een community opricht.
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Wederom een voorbeeld van miscommunicatie, hoe wil je zo een business runnen? Zoiets zou ik ook niet op m'n CV willen hebben staan.
     
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Om dan met een zelfde mentaliteit te eindigen zoals de dag van vandaag in redelijk wat threads heerst? Waar newbies worden afgesnauwd als ze vragen stellen...
     
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Mja als je een brand hebt gevestigd, je trekt er mensen op aan en dan ineens ff de naam omgooien... OK dat is door de VS beslist, maar zorg er dan voor dat je een goed business plan hebt voor je erin stapt. En niet blind kijken op allerlei beloften die gemaakt worden, als er dingen aan een project veranderen, dan zet je dat toch op papier, maar ja daar heb niks aan als dat niet getekend wordt zoals de contracten destijds...
     
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat is heel gemakkelijk te checken he, spreek een van de mensen aan van Jumpseat op twitter: Michel, Flor, Tim of Tim, ze bijten niet...
     
    TravelTheWorld195 vindt dit leuk.
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja ik ben ook niet van gisteren... Had al snel genoeg door dat dingen niet de goeie kant uitgingen en als je dan feedback geeft en je gewoon tegen een muur praat, dan houdt het verhaal op...
     
  19. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Wat er allemaal ook speelt: dankzij dit forum, met een aantal zeer ervaren frequent flyers, doe ik dingen die ik een half jaar geleden niet voor mogelijk hield. En daar ben ik de betreffende forumbijdragers enorm dankbaar voor.

    Het zou in mijn ogen dan ook doodzonde zijn als dit komt te vervallen. Ik weet helemaal niet of dat wel zo is, maar ik zit hier in Miami te lezen en schrik bij de gedachte dat deze site op zwart gaat.

    Het lijkt mij handig dat hier wat duidelijkheid over gegeven wordt. En mocht het kloppen: is er geen mogelijkheid dat iemand anders de bestaande content over neemt?
     
    tommy777, stijnec, Didier13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Laat het dan wel iemand doen met ervaring en verstand van zaken qua hosting (niet een simpele Wordpress of php) en beheer van een site en een community... en begaan is met het belang van de users en niet alleen de populariteit van zichzelf.
     

Deel Deze Pagina