Verdien meer Miles met Rocketmiles

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Mocht je nog niet niet veel vliegen, maar toch miles verdienen. Dat kan met Rocketmiles.

    Boek een overnachting via Rocketmiles en krijg per nacht een aantal miles (gemiddeld);

    Alle prijzen zijn cancelble and refundable. Dus mocht je niet gebonden zijn aan een hotelketen, is dit ene goed alternatief.

    Er zijn regelmatig acties om extra miles te pakken.


    Voor de volgende maatschappijen kan je sparen.

    Delta SkyMiles US Airways Dividend Miles United MileagePlus HawaiianMiles American AAdvantage JetBlue Alaska AirFrance KLM Virgin America Etihad Quatar Frontier Aeroplan


    [​IMG]
    Krijg nu 1000 miles om je in te schrijven bij Rocket Miles
    Hoe word je lid: ga naar deze link
    Boek minimaal 1 overnachting via link en krijg 3000 miles extra erbij!
     
  2. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    Werkt erg goed..., 5000 miles voor je 1e overnachting is niet slecht (ik had zelf een 6000 bonus actie destijds, dus 8000 miles voor een overnachting van 80Euro!! Niet altijd refundable trouwens. Wel relatief weinig coverage als je het vergelijkt met pointshound (maar die geeft dan ook weer minder miles).
     
  3. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    ik vraag me af hoe dit eigenlijk werkt...leuk dat wij miles krijgen maar waarom zou een airline miles geven voor een hotel boeking??
     
  4. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    Ik denk dat het andersom werkt. Een airline verkoopt ze 'gewoon' aan Rocketmiles. En Rocketmiles contacteert de hotels om te kijken of ze een bepaald percentage lager kunnen zitten dan de normale rate. Met het verschil kunnen ze miles kopen. Maar goed, het zijn wel veel miles, dus dat verklaart nog niet alles... Maar het hotel heeft er natuurlijk wel baat bij, namelijk meer gasten.
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.701
    Leuk Bevonden:
    1.933
    Trofeepunten:
    648
    Inderdaad lijkt het een beetje to good to be true. 2000 FB miles kosten al, voor leden, €53.

    Is Rocketmiles ook het boekingskanaal waarmee je dient te handelen als er iets is met je boeking? Zo ja, hoe is hun klantenservice?
     
  6. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Een alternatief is pointshound.com , concept werkt hetzelfde alleen kan je dan ook bij ketens boeken (waarbij qualifiying nights/stays wel worden geteld). Over het algemeen ligt het gemiddelde aantal miles iets lager dan bij rocketmiles, daarentegen is het aanbod qua hotels groter.
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb je me eerder dit jaar ook geregistreerd voor Rocketmiles maar heb nog nooit een boeking via hun site gedaan. Ik neem aan dat als je via hun site boekt, wel de airmiles krijgt, maar geen punten voor van de hotelketen? Of zou je deze later alsnog kunnen claimen?
     
  8. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    Meestal niet, omdat het afgesproken rates zijn tussen Rocketmiles en de hotelketen. Het staat er expliciet bij of het gaat om een ´standaard´ rate, in dat geval kan je wel ook punten claimen. Wat je ook kan doen is bij het inchecken vragen wat het verschil in prijs is tussen wat je hebt betaald en wat de standaard rate is, dan kan je zelf afwegen of het de moeite waard is.
     
  9. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    vaak kan je alleen maar punten claimen als je rechtstreeks bij de hotelketen boekt en niet via een 3e partij als rocketmiles, expedia etc.
     
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.701
    Leuk Bevonden:
    1.933
    Trofeepunten:
    648
    Daarin vind ik hotels zo gierig. Ik betaal toch dus geef me wat punten, ook al zit ik op een discounted rate.
     
  11. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    is natuurlijk ook een deel van het verdienmodel van een partij als Expedia.
     
  12. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.701
    Leuk Bevonden:
    1.933
    Trofeepunten:
    648
    De actie waarbij je 3000 punten voor je eerste overnachting krijgt is verlengd tot 8 augustus.
     
  13. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    Ja is sinds februari elke maand verlengd :rolleyes:. Noemen ze marketing/sales;). Als je nog niet perse hoeft te boeken, ze doen sporadisch 5000 miles bonus, dan tikt het helemaal lekker aan:cool:
     
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.701
    Leuk Bevonden:
    1.933
    Trofeepunten:
    648
    Ooh haha nooit eerder op gelet. Maarja dan komen ze inderdaad wel weer even in het nieuws in de FF kring.
     
  15. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    Zeker, en ik vind t terecht:)
     
  16. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Het loont ook te kijken op wel programma je je miles bijgeschreven wilt hebben. Zo vind ik veel betere deals voor hotels in Nederland (Amsterdam en Rotterdam) als je je miles laat bijschrijven op je BAEC account dan op je FB account. Met BAEC als partner vind ik ook veel meer hotels dan met FB als gekozen partner.
     
    Basjep vindt dit leuk.
  17. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    RocketMiles heeft nu een promotie waarbij je 5.000 extra miles kan verdienen in alle ondersteunde programma's. Je moet hiervoor 3 aansluitende nachten boeken tussen 1 Maart en 30 April. Boeken kan tot 29 January.

    Heb je nog geen rocketmiles account? Maak er nu 1 aan door hier te klikken (klikken op de link levert mij de referral miles op):

    Boeken kan via onderstaande link:
    https://www.rocketmiles.com/spring-...edium=email&utm_campaign=spring-vacation-2015

    Als je via de rocketmiles app boekt gebruik je code: spring
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Flying doc vindt dit leuk.
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Net m'n eerste boeking gemaakt via Rocketmiles, voor $ 115 een HIX geboekt bij ons om de hoek, lekker makkelijk. Als ik naar prijzen in euro zocht, had ik ofwel geen beschikbaarheid, ofwel lagen de prijzen hoger dan de prijs in USD. Ik krijg 5000 miles voor AA als ik de stay heb gecomplete. Mooi meegenomen :)
     
    Wammes_NL vindt dit leuk.
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    M'n boeking van Rocketmiles is tot in m'n IHG account gekomen op een of andere manier, nochtans nergens m'n IHG nummer opgegeven tijdens de boeking op Rocketmiles.
    Staat er op als non-qualifying stay en "this booking cannot be viewed via the internet"... nee hoe kan ik hem dan nu zien in m'n account? Logica van de IT-afdeling van IHG? :D
     

Deel Deze Pagina