Vanaf nu ook Miles en QF's op MiNi- en Basic-tarieven van Air France en HOP!

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door MarcoK, 2 feb 2016.

  1. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Onderstaand nieuwsbericht kwam ik zojuist tegen op de Flying Blue website. Eindelijk een keer leuk nieuws van Flying Blue:

    "Air France en HOP! maken uw Flying Blue-deelname nu nóg aantrekkelijker! Vanaf 1 februari 2016 kunt u namelijk ook met de MiNi- en Basic-tarieven van Air France en HOP! Award Miles en Level Miles sparen. Voorheen was het niet mogelijk om Miles te sparen met deze tarieven, maar vanaf nu ontvangt u tot maar liefst 150 Miles per enkele vlucht.

    Hieronder vindt u het nieuwe spaarschema voor Air France en HOP! MiNi- en Basic-tarieven per enkele vlucht:
    • Vluchten binnen Frankrijk: 125 Miles
    • Vluchten binnen Europa: 150 Miles"
    Het volledige nieuwsbericht is hier te vinden: https://www.flyingblue.com/news/2346/earn-miles-on-mini-and-basic-fares-with-air-france-and-hop.html
     
    Skywalker88, RSC09, DirkOnTour en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Dat is inderdaad goed nieuws. En dat mag ook wel... Fransen worden al bovenmatig gestraft door Flying Blue voor het feit dat ze Fransen zijn: ze hebben hogere 'thresholds' in het Flying Blue-programma dan de rest van de wereld. Het leven wordt ze nu iets makkelijker gemaakt.

    Volgende stap voor Flying Blue is om ook bij Transavia de boel wat serieuzer te nemen en qualifying flights/level miles te introduceren.
     
    Arjan69 en MarcoK vinden dit leuk.
  3. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Goed nieuws inderdaad! Maar zolang Transavia nog tarieven van bijvoorbeeld €19 heeft voor een enkeltje zie ik die niet zo snel aansluiten. Dan heb je zo wat segmenten te pakken! Ik ben er niet op tegen ;).

    En als ze wel zouden aansluiten, dan gaan vast alleen de duurdere tarieven miles en segmenten opleveren. Dan krijg je een net zo onduidelijke situatie als nu bij HOP! was, wat Flying Blue nu dus rechtgetrokken heeft.
     
    TheFlyingDutchboy vindt dit leuk.
  4. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    ik zie geen probleem ;)
     
  5. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Moeilijker? Juist makkelijker - Fransen krijgen voor elke uitgave met een FBAMEX level-miles. In Nederlands krijgen wie die, pas sinds kort, slechts voor uitgaven bij AF/KL.
     
  6. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Nieuwe info voor mij, thx.
     
    Wammes_NL en SVDH vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina