Vanaf 1 Juli: De Emirates A380 tussen Dubai en Duesseldorf

Discussie in 'Nieuws' gestart door Ivooss, 28 jan 2015.

  1. Ivooss

    Ivooss Newbie

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    68
    Trofeepunten:
    18
    Dit is goed nieuws: http://gulfbusiness.com/2015/0…..MjNvS6TLR8

    Vanaf 1 Juli komt Emirates met de A380 naar Duesseldorf i.p.v. de Boeing 777.
    Aangezien ze in Duesseldorf een dedicated Emirates Lounge hebben (die vele malen beter is dan schiphol) is dit natuurlijk geniaal voor de Business class reizigers onder ons. En dit laatste is nu juist het gene dat ik wil doen voor m’n honeymoon in September: Businessclass via Dubai naar een mooie bestemming in Azie :)
     
    SvnKngs, TravelTheWorld195, RSC09 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Of je woont in de grensstreek, anders lijkt het me veel tijd en moeite voor alleen een Lounge..? Ik weet uit ervaring dat de Business Class van Emirates A380 alleen al zeer veel glans aan je reis geeft ;-)
     
  3. Friso89

    Friso89 Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Heel tof! Aangezien ik uit het zuiden van het land kom en precies tussen Brussel/Dusseldorf/Schiphol woon, ben ik blij dat Emirates nu met de A380 gaat vliegen. De tickets vanaf Dusseldorf zijn vaak een fractie goedkoper dan vanaf Schiphol. Daarnaast zijn de vliegtijden ook prettiger! Ik wilde altijd al eens de A380 uitproberen van Emirates, maar vond de tijden vanaf Schiphol niet prettig (nachtvlucht). Misschien maar eens een tripje boeken naar/via Dubai voor in het najaar :D
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Achja, ze moeten ze kwijt.
    De A380 is natuurlijk wel fijner t.o.v. de B777 omdat ze stiller is en 3-3-3 ipv 10-abreast!
     
    kevinvdwal vindt dit leuk.
  5. Chek Lap Kok

    Chek Lap Kok Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    13
    Hier in het Schiphol-wereldje hoor ik steeds vaker dat EK double daily met een A380 AMS-DXB gaat vliegen
     
    Friso89 vindt dit leuk.
  6. Ivooss

    Ivooss Newbie

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    68
    Trofeepunten:
    18
    Vanaf Schiphol is de nachtvlucht nog altijd een B777 hoor... Overdag vliegt de a380. En zo uit mn hoofd, 15.30u vanaf schiphol en 14.35u vanaf dusseldorf, dus dat scheelt niet zo heel veel :)
     
  7. Friso89

    Friso89 Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Oh oeps, dan zit ik nog in mijn hoofd met het oude schema, waarbij ze enkel met de A380 vlogen!
     

Deel Deze Pagina