De vakantiebeurs komt er weer aan! Dit jaar van 10 t/m 14 januari! Wie is er dit jaar? Ik heb ook weer een lijstje gemaakt van airlines/airports! Airlines: Aeroflot Aeromexico * Air Mauritius * Air Transat China Airlines El Al Israel Eva Air * Icelandair Jet Airways Korean Air * Qantas Airways Singapore Airlines * South African Airways Surinam Airways TUI Wow Air * In 2017 niet aanwezig, in 2018 wel. Vliegvelden: Flughafen Düsseldorf Flughafen Köln/Bonn Net zoals vorig jaar kan het best zijn dat ik wat over het hoofd heb gezien! Als er eentje mist, laat het me weten!
De lijst met deelnemers van de beurs is, zoals altijd, weer verschrikkelijk onduidelijk. Volgens mij staan Garuda, Vietnam Airlines en LOT er ook. Cathay mist helaas vanaf dit jaar. Overigens stond Singapore Airlines er vorig jaar zeker wel.
Maar wat is de vakantiebeurs nou? Mijn eerste ingeving is dat het voor Henk en Ingrid uit Culemborg is die nog twijfelen of ze gaan kamperen op de camping in Gap, of all-out gaan en een caravan huren in Spanje
Ik ben er vorig jaar geweest en wat jij zegt klopt naar mijn idee redelijk goed. Stands van luchtvaartmaatschappijen hebben alleen foldertjes liggen met waar ze wel niet allemaal rechtstreeks heen vliegen, en daar dan mooie grote posters van als standaankleding. Er wordt daar niets verteld wat de gemiddelde bezoeker van deze site niet zelf (misschien wel beter) weet. Of zag ik wat over het hoofd? Ik vond het wel eens geinig om voor het eerst in mijn leven, ik ben 35, een caravan van binnen te bekijken, me te verwonderen hoe luxe een camper kan zijn, of wat te eten bij een zingende Surinaamse tv kok. Maar dat is het dan ook wel