UX Business class binnen Europa

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Eloy, 18 sep 2016.

  1. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Hola allemaal!

    Even een vraagje; ik kon er weinig over vinden en ook de info op de website van Air Europa is heel slecht als het gaat om de business class van UX op Europeese vluchten. Voor in Januari heb ik 5 vluchten in business class UX geboekt maar ben wel benieuwd of iemand er al ervaring mee had.

    Aangezien ik weinig info kon vinden ben ik even gaan bellen met UX. Een gebrekking Engels sprekende dame nam de telefoon op. Ik vroeg haar naar de business class op Europeese vluchten uitgevoerd door UX. Dit vond ze maar een gekke vraag en ze had er geen antwoord op. Daarom werd ik een paar minuutjes in de wacht gezet. Ze kwam terug met het antwoord dat de stoelen breder waren, geen persoon naast je, dat er een speciaal mediterraans a la carte menu is voor business class passagiers en uiteraard de skypriority en loungetoegang op alle luchthavens waar services aanwezig zijn. Ook was ze erg trots op het feit dat je een extra koffer mee mag nemen, dat werd maar drie keer herhaald.

    Ik hoor graag of iemand weleens UX business class op een Europeese vlucht gevlogen heeft en hoe dat was!
     
  2. Maan

    Maan Guest

    UX Gebruikt soms a330 op ams-mad route. Op rest van de routes heb je inderdaad gewoon een stoel er tussen, check seatguru.com.
     
  3. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    En in de embraers heb je geen vrije stoel, vertel ik uit ervaring. Bru-Mad om 11:00u: alleen een drankje, geen lunch.
     
    TXL-ler vindt dit leuk.
  4. Musliston

    Musliston Newbie

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Ik werd eens geüpgraded bij de gate. Madrid naar Amsterdam. Toen kreeg ik een gratis maaltijd, economy kon eten kopen. Was wel 4 jaar geleden.
     

Deel Deze Pagina