upgraden zonder status bij BA

Discussie in 'oneworld' gestart door Arno, 2 sep 2017.

  1. Arno

    Arno Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    Een vriend van mij gaat trouwen, en het leek hem leuk om met zijn huwlijksreis een upgrade te scoren van londen naar nyc. hij heeft echter geen status waar dan ook.

    iemand een idee waar hij het beste aan kan kloppen voor een (betaalde) upgrade?
     
  2. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    BA bellen al geprobeerd? Lijkt me het meest waarschijnlijke. Hopen op een wijzigbaar ticket, anders zit je al snel aan een heleboel geld extra.
     
  3. Arno

    Arno Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    bellen leverde al niet veel op...
     
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Wat voor ticket hebben ze? Economy? Dan kunnen ze namelijk hooguit naar Premium Economy upgraden.
     
  5. Keystation

    Keystation Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    Toen ik ben getrouwd heb ik KLM gemaild en een gratis upgrade + champagne in het vliegtuig gekregen. Op zich... als je het netjes vraag en zegt dat het een verassing voor je vrouw is zullen ze misschien een keer over hun hart strijken ;-)
    Succes
     
  6. Arno

    Arno Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    ik heb altijd gehoord dat dit tegenwoordig een fabeltje is en je er niet van uit moet gaan. geluk hebben kan natuurlijk altijd. hij heeft gebeld en uitgelegd dat hij zijn kersverse vrouw wilde verrassen met business etc. ze konden helaas weinig voor hem doen maar wie weet staat er al een kruisje achter zijn naam :)
     
  7. V70

    V70 Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Indertijd in 2013 op onze huwelijksreis met BA van Londen naar Buenos Aires gevlogen: Upgraden bij de check-in balie was gewoon betalen, ondanks een lieve glimlach en uitleg over honeymoon. Wel hebben ze ons beide op een rij van 4 vrije stoelen gezet, zodat we languit konden liggen op de nachtvlucht :)
     
    Arno en jongesander vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina