upgraden op award ticket FB

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door appie, 12 aug 2016.

  1. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Binnenkort een vlucht naar zuid-amerika met KLM met een award ticket, economy.

    Weet iemand in welke boekings/tariefklasse het ticket dan terecht komt?
    En is het dan nog mogelijk om te upgraden met miles/cash?
     
  2. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Ik vraag het altijd na op Twitter als ik het niet weet. Daarnaast kan je tegenwoordig elk KLM ticket met Miles upgraden onafhankelijk van de boekingsclass. Meer info voor de hoeveelheid Miles hier: https://www.flyingblue.com/calculator.html

    Met upgraden met cash heb ik geen ervaring. ik weet alleen dat je soms bij een upgrade in de lounge of bij de gate Miles + cash kan voorstellen.
     
  3. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Ja, de upgrade methode aan de gate/lounge ken ik, en dat zou ook de bedoeling zijn.

    De vraag is alleen of dat ook kan als het ticket dat je hebt al een award ticket is...
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Ik denk dat je wel een cash offer kan krijgen bij check-in/kiosk, maar dat een miles+ co pay niet mogelijk is. Die zijn namelijk gebaseerd op revenue boekingsklassen.
     
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Een forumlid hier heeft melding gemaakt van een check in upgrade offer op een award ticket.

    Je zou ook kunnen bellen om te vragen of je het award ticket kunt wijzigen van economy naar business.
     
  6. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Ja dit is mogelijk. Vorig jaar via CDG naar JFK gevlogen met miles en bij online check in kreeg ik de mogelijkheid om voor 250 euro een upgrade van Y naar C te doen. Uiteraard gedaan :)

    Zou ik dat geweest zijn? :D:eek:
     

Deel Deze Pagina