United award boeken met Lufthansa miles

Discussie in 'Star Alliance' gestart door Lionell, 14 dec 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb deze week een tijd zitten zoeken naar wat ik met m'n M&M miles kan doen en kwam een aantal blogs tegen die schreven dat je met M&M miles award vluchten kan boeken bij United. Bijvoorbeeld van JFK - LAX kan je oneway voor 17000 miles in business vliegen.
    Screen Shot 2014-12-14 at 14.30.36.png
    Maar ik heb mezelf al scheel gezocht naar beschikbaarheid. Deze awards zijn niet via de Lufthansa site zelf te boeken, kan enkel via het call center zo ver ben ik al. Op de site van United zelf zijn deze zogenaamde "saver awards" praktisch niet te vinden. Ik dacht hier vluchtnummers te vinden en dan te bellen.

    Toen ben ik overgeschakeld naar de ANA tool, maar helaas, ook via deze geen beschikbaarheid te vinden.
    Vraag: zijn die saver awards aan 17K voor een enkele reis zo zeldzaam en bestaan er manieren om ze toch te vinden?
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ze zijn te vinden, award space wordt blijkbaar niet ver op voorhand gereleased... Beste kans om deze te vinden is 2 tot 4 weken op voorhand en dan is er redelijke beschikbaarheid. Het kan een leuke manier zijn om miles te redeemen, maar na het lezen van een aantal reviews is het business/first product van United niet echt denderend op deze 757-200.
     

Deel Deze Pagina