United Airlines Mileageplus

Discussie in 'Star Alliance' gestart door Sanne von Kriegenbergh, 1 apr 2016.

  1. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Een algemeen draadje voor Mileageplus zoals we die ook voor Aadvantage hebben ...
     
  2. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik zweer bij de online enquêtes voor het makkelijk verzamelen van miles, wel met de nodige trucs en het is alweer even geleden dat ik ze nog kreeg opgestuurd. Maar het leverde me een awardticket DPS-BKK-PER op :)
     
    Flying doc en Sanne von Kriegenbergh vinden dit leuk.
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Onder het motto 'niet geschoten is altijd mis': United geeft 90k MileagePlus miles weg aan 90 gelukkige winnaars, vanwege het 90-jarig bestaan van United Airlines deze maand.
    Je kan je simpelweg aanmelden voor deze promotie via deze (klik) pagina, door het invullen van je naam, email adres en MileagePlus nummer. Meedoen kan tot 26 april 06:00, Nederlandse tijd.
    May the lucky one be among us:)
     
  5. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Heb me aangemeld voor die enquetes, maar krijg er geen enkele ingevuld..volgens mij kijken ze naar het IP waar je ze vandaag maakt, niet?
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Klopt, vandaar de vpn connectie :)
     
  7. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Da's pech, 90k United miles weg. Thanks voor de heads up!
     
  8. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ingeschreven voor de UA status match challenge. Geupgrade naar premier Platinum voor 3 maanden. Nu staat in de mail dat ik 18.000 PQM moet halen. Ik heb een deep discount economy ticket naar de usa waar de boeking aangeeft dat ik 11.500 PQM verdien met die boeking. Is het echt zo eenvoudig? hoef ik dan alleen nog maar een goedkoop retourtje op ua metal naar new york te boeken om deze challenge te voltooien of zie ik iets over het hoofd?
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    @Goldfly ik heb er ook naar zitten kijken de afgelopen dagen. Na het lezen van berichten dat TK geen status match meer zou doen met andere Star Alliance partners, zit ik er aan te denken om m'n AA Plat te matchen naar UA dmv de challenge.

    Volgens mij is het inderdaad zo simpel als de vereiste PQM te vliegen.
     
  10. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik zie op statusmatcher een paar mensen die aangeven dat ze vanuit Executive Platinum een challenge hebben gekregen naar Premier 1K, 35/K PQM. Krijg je gelijk 6 global upgrades bij.

    Lijkt me wel wat eigenlijk!
     
  11. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Klopt! Ik ken iemand die heeft van de Premier Challenge gebruik gemaakt met ExPlat en kreeg 1K aangeboden. Persoonlijk vind ik het de moeite wel waard aangezien het eigenlijk de Global Services voor plebs is :p. Je merkt wel een verschil in ieder geval in vergelijking tot MP Gold en MP Platinum. Hier wordt ik met 1K in tegenstelling tot KLM wel als Top Tier member behandeld.
     
    jongesander vindt dit leuk.
  12. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Heb in ieder geval al wat mogelijkheden bekeken voor een run waarbij ik in een keer 35/K PQM haal ;-).

    Wil me alleen nog even verdiepen in de inzetbaarheid van Global Upgrades en in de Award chart. Er zijn tegenwoordig zoveel goedkope business class fares, is het dan nog nodig....

    Heb jij ervaring met de Global upgrades?
     
    exeliser vindt dit leuk.
  13. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nice! Ook Lufthansa F zie ik. Jammer dat ze niet gelijk bij het toekennen van de challenge worden gepost (pas na vier United segmenten schijnbaar). Anders wist ik wel hoe ik de challenge ging volbrengen.
     
    exeliser vindt dit leuk.
  14. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Je hebt 2 soorten vouchers. Regional Premier Upgrades en Global Premier Upgrades. Regional is voor Noord Amerika. En Global voor de rest van de wereld. Je krijgt 2 RPU als je Plat wordt en je krijgt 6 GPU erbij als je 1K wordt. Zet ze in voordat je kan inchecken aan je vlucht een dan zit je lekker. Alleen Global Services mag ze gebruiken voor Award Flights en als ze niet gebruikt kunnen worden krijg je ze gewoon weer terug. Als je boekt en je wilt weten of je kan boeken met je hem in expert mode zetten. Je krijgt vrijwel altijd een next class upgrade tenzij die bijvoorbeeld overboekt is. Ik vind het beste eigenlijk nog wel dat je ze kan gebruiken als next class upgrades bij ANA en Lufty.
     
    FlyRicky en jongesander vinden dit leuk.
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb van de week met m'n AA Platinum een challenge aangevraagd bij UA. Ik ben benieuwd, wacht nog op antwoord. M'n Copa status vervalt in februari, dus heb een nieuwe Star Gold nodig :)
     
  16. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ben je plat of exc.plat?
     
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Platinum zoals ik schreef ;)
     
  18. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ok, dan ga je voor premier gold. 12,500 Miles meestal al met 1 dikke retourvlucht verdiend..
     
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Inderdaad, mileage run in een weekend :D
     
  20. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Probeer zoveel mogelijk binnenlandse vluchten mee te pakken.. goeie kans op upgrades als je met gold op een niet te drukke 1K/Plat route vliegt in t weekend.. en houd er rekening mee dat voor deze run vliegen op United metaal VERPLICHT is. Voor de challenge wordt een *alliance partner niet geaccepteerd. Maar waarschijnlijk wist je dat al ;-)
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina