Ukraine Airlines 767

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Goldfly, 28 jun 2015.

  1. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ukraine airlines biedt uitstekende prijzen momenteel richting Azie. Alleen begrijp ik goed dat die 767 's nog geen persoon entertainment systeem hebben? Uberhaubt iemand met ervaring? ze zijn 100 goedkoper dan Emirates, maar het voordeel is dat je momenteel 50% Flying Blue spaart.
     
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Zelf geen ervaring met UA. Prijzen zijn inderdaad scherp! Houdt wel in de gaten dat je geen Level Miles/QF's spaart met UA-marketed vluchten, mocht je FB Elite/ElitePlus willen halen/herkwalificeren.
     
  3. pmuy

    pmuy Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Zo ziet economy class eruit. Niet bijzonder modern, inderdaad.
    [​IMG]
     
  4. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ik heb niks met Emirates, maar ik zou die €100 neerleggen i.p.v. met een vliegend museum richting Azië te gaan.
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  5. pmuy

    pmuy Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Volgens deze site is de gemiddelde leeftijd van hun vliegtuigen (voor AMS-KBP en de longhaul-vlucht) 22 jaar, wat inderdaad nogal oud is, maar aan de andere kant vliegen Europese maatschapijen (zoals KLM, Lufthansa en BA) ook nog steeds met vliegtuigen van zulke leeftijd.
     
  6. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Dank mensen, ik weet genoeg t gaat niet PS worden. Alleen Emirates vind ik zo jammer omdat ze niet bij een alliantie zitten...
     
  7. pmuy

    pmuy Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Er zullen ook wel andere, gelijk geprijsde, luchtvaartmaatschappijen zijn, zeker?
    Om het wat Oost-Europees te houden, Aeroflot vond ik best goed toen ik naar Japan ging en daar kan je wél FB-miles sparen. (ze zijn SkyTeam lid)
     
  8. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Je kan de Emirates miles eventueel laten crediteren bij bijvoorbeeld JAL of Alaska.
     

Deel Deze Pagina