Transavia en een rondje van een stel DJ's

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Krabnov, 17 jun 2015.

  1. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik zag net dit filmpje op Dumpert. Een stel DJ's die terugkomen uit Lloret bieden het hele vliegtuig een gratis drankje aan. Ze mogen het zelf aankondigen via de PA.

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6661977/44dea63b/rondje_geven_op_10km_hoogte.html

    Leuk en grappig zou ik in eerste instantie denken! Maar mijn vermoeden is dat het betrokken Transavia-personeel met dit geintje aardig in de problemen kan komen... met name doordat ze toestaan dat een passagier het Public Address (PA) systeem gebruikt! Is toch zwaar in strijd met voorschriften, of vergis ik me nou?
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Zou niet weten waarom de PA niet gebruikt mag worden. Gebeurt wel vaker.
     
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Een vriend van mij heeft laatst ook een boodschap mogen geven via het PA systeem van transavia tijdens een vlucht
     
  4. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Filmpje is volgens mij van vorig jaar zomer, en anders van nog een zomer eerder... ;)
     
  5. FlyMike

    FlyMike Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Arke vlucht ook wel eens meegemaakt dat er rond middernacht iemand jarig was en dat die dat aankondigden via de P.A. Dat was dus zelfs 's nachts haha. Al was het wel pas kort de vlucht in maar toch, ik zag wel wat verontwaardigde gezichten in die kist.
     

Deel Deze Pagina