Tijden united zijn veranderd

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door flyer7191, 18 jan 2015.

  1. flyer7191

    flyer7191 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    8
    Hallo allemaal!
    Ik heb een korte vraag, op 4 april vlieg ik terug van Las Vegas via Houston naar Amsterdam. Nu zag ik - bij het inloggen - ineens dat mijn vluchttijd veranderd is van 8.30 's ochtends (wat al kut was) naar 6 uur 's ochtends!

    Niet alleen heb je hierdoor niks meer aan je laatste hotelovernachting (dit betekent 3 uur 's nachts opstaan) maar ook een overstap van bijna 6 uur op Houston!

    Ik heb hier geen melding van gekregen en zag het toevallig toen ik de seat assignment wilde aanpassen.

    Kan ik hier iets tegen doen? Zorgen dat we op een latere vlucht komen (of zelfs een dag later ;))?
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Is je originele vlucht gecancelled, en ben je op een vroegere vlucht geplaatst, of is je originele vlucht vervroegd?
     
  3. flyer7191

    flyer7191 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    8
    Mijn orginele vlucht is vervroegd (ik kan de vorige tijd ook niet meer vinden in hun boekingssyteem). Daarnaast zie ik eigenlijk geen 1 echt gunstige meer op dezelfde dag.. wel een dag later.

    Alhoewel ik zie er nog 1 via Las Vegas - Chicago (1 uur overstap) - Amsterdam
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Als je een optie ziet, zou ik United even bellen om te kijken of ze je daarop willen accomoderen.
     
  5. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    De LAS-ORD-AMS route is prima te doen, heb ik ook gedaan. betere tijden, kortere reistijd. Alleen je vliegt in een oudere 767 naar AMS. Als ik me goed herinner een 2-4-2 inrichting.
     

Deel Deze Pagina