SV: CDG-CGK €1197 rt in I

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door jpfr, 25 okt 2016.

  1. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Fare is gebaseerd op een deal ik hier eerder ben tegengekomen. Mooie is dat hij ook beschikbaar is in de kerstvakantie. Had hem ook al op FT gepost.

    Return in BC from CDG to CGK via JED with SV in I class, for a total of 15,412 flown miles. Earns 150% with Flying Blue, which is 5,2 ct/level mile.

    https://goo.gl/flights/AZ49

    Book though expedia

    CDG-JED legs are in the 787. Other legs in 777-200 or 777-300. Any thoughts which to choose?

    Iemand ervaring met de 777 van SV. De 787 ziet er prima uit. Zit te twijfelen om mijn FB gold status dit jaar te behalen met deze run.
     
    solofarie, TheoS en jongesander vinden dit leuk.
  2. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ja, de 787 ziet er inderdaad prima uit!
    http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/08/13/saudia-business-class-787-review/

    Service aan boord schijnt nogal verschillend te zijn. Zou er niet te veel van verwachten, dan kan het alleen meevallen... :p
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Het is Pinoy service, kwestie van smaak.
     
  4. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Voor mijn vakantie volgend jaar heb ik zelf AMS-SIN KUL-AMS geboekt via TPE met China airlines. Premium economy in de A350 van Amsterdam naar Taipei en vervolgens TPE-SIN (A330) en KUL-TPE (B747) in business class voor 1153. 100 % fb miles (16738) + eventuele status.

    Ik zag dat ie ook voor februari (25e tot 5 maart) beschikbaar was tegen redelijk hetzelfde tarief als naar CGK. Ook DPS voor dezelfde prijs maar dan zit je heen met een dagje TPE en paspoort gedoe als je nog naar China wil.
     
  5. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Even een hypothetische vraag: stel ik wil dit ticket boeken om status te behalen, maar geen zin heb om helemaal naar CGK te vliegen. Zou ik op de heenweg in JED uit kunnen stappen, een hotelovernachting boeken en dag erna weer op terugvlucht stappen? Met smoes dat je je ontzettend ziek voelde? :)
     
  6. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Zover ik weet gaat die vlieger niet op ;)
     
  7. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Je bedoelt zonder visum het land in? Trucjes met visa kan ik nooit aanraden
     
  8. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ik dacht eigenlijk dat hij bedoelde dat je de vlucht JED-CGK niet vliegt en in JED uitstapt en vervolgens weer instapt op de terugvlucht vanaf JED.
     
    high_class vindt dit leuk.
  9. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Klopt inderdaad.

    Maar ik zag dat je bv om 14:00 uur in CGK aankomt en 3 uur later alweer de terugvlucht naar JED hebt. Zal waarschijnlijk wel hetzelfde vliegtuig zijn nadat het is schoongemaakt of niet? Dan valt het nog mee, ik vermaak me in BC en de lounge wel ;)

    Trouwens, hoe kan ik de miles met een SV vlucht uiteindelijk bij FB claimen? Kan mijn FB nummer nergens op Expedia.fr invullen.
     
  10. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb ook net via expedia geboekt maar bij het boeken kon ik het invullen (een heel klein verstopt balkje). Anders kun ja altijd met het PNR je vlucht ophalen, laden in je online profiel en dan het FB nummer linken.
     
  11. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Don't fuck with the Saudi's....
     

Deel Deze Pagina