Suggesties AMS naar CPT

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door hugo070, 7 apr 2016.

  1. hugo070

    hugo070 Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Hoi allemaal,

    Ik vind het leuk om zo goedkoop mogelijk tickets te boeken, maar ben naast mijn vakantie-tripjes geen actief frequent flyer. Nu ga ik eind juli tot eind januari stagelopen in Kaapstad waar ook mijn vrouw vrijwilligerswerk gaat doen.
    Ik ben al een tijdje de tickets in de gaten aan het houden dmv de genoemde tools en methodes(open jaw, flexibele datums, alternatieve routes) op dit forum, maar ben nog niet helemaal tevreden over het resultaat, vandaar mijn berichtje.
    Het goedkoopste wat ik heb gevonden is +/-700,- pp. 27 Juli heen 25 Jan. terug.
    Het is een aardig bedrag dus voordat ik de tickets definitief boek, ben ik benieuwd of jullie nog tips hebben om tegen een lagere prijs tickets te boeken.

    Als dit soort berichtjes niet op prijs worden gesteld dan hoor ik dat graag;)

    Met vriendelijke groet,

    Hugo
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2016
  2. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Daar kom ik zo 123 ook niet onder. Tickets die kant op zijn doorgaans niet heel goedkoop zoals soms naar Azie. Anyhow, Heel veel plezier daar! Heb er 5 jaar geleden ook stage gelopen en heb een toptijd gehad!
     
    hugo070 vindt dit leuk.
  3. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Besef ook dat je midden in het hoogseizoen heen gaat. Dan is 700 euro nog helemaal niet zo gek.
     
  4. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik denk inderdaad dat € 700,- een keurige prijs is. En omdat je inderdaad in het hoogseizoen vertrekt, is de kans dat er in de tussentijd een kortingsactie komt niet groot.
     
  5. Woody

    Woody Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb vorig jaar voor dezelfde periode actief gezocht en kwam toen als goedkoopst uit op 650 euro met 2 keer overstappen (Parijs en Nairobi), ik zou ook goed kijken naar het vliegcomfort, nachtvluchten met meerdere keren overstappen zijn geen pretje..
     
    hugo070 en Flying doc vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina