Hoi Allemaal, Via MyOffer Lufthansa een upgrade gekocht voor 2 personen. Echter worden wij nu uit elkaar geplaatst terwijl wij toch graag bij elkaar willen zitten de 10 uur lang durende vlucht. Lufthansa gebeld om het telefonisch te regelen, niet gelukt. Via social media ook niet. Simpel weg een antwoord als misschien aan de balie. Is dit gebruikelijk of toch wel vreemd. Ik vind het persoonlijk gek om geld te betalen voor een upgrade voor 2 personen om dan vervolgens apart geplaatst te worden. Mocht er daadwerkelijk niks geregeld kunnen worden, heeft een klacht indienen bij LH dan zin? Alvast bedankt!
Mocht het nu allemaal niet lukken, dan kun je vast nog wel ruilen met iemand om bij elkaar te zitten. Kan me voorstellen dat je dat wilt op een tien uur durende vlucht.
Ja helaas wel. Op het vliegveld ook nog gevraagd of ze ons naast elkaar wilden plaatsen maar jammer genoeg niet gelukt. Maakte de ervaring in ieder geval een stuk minder leuk.
Wat jammer zeg. Wilde er in het vliegtuig niemand ruilen? Hopelijk heb je er toch nog enigszins van kunnen genieten.
Nee, nogal stugge mensen op de vlucht. Zelfs tot 2x toe een ruzie in de premium economy sectie. Toch wel zonde.
Niet op deze vlucht, komen wel filmpjes van de heenvlucht: Frankfurt naar Tokyo Haneda en eentje van Haneda naar Hiroshima (767 in Star Wars livery).