Stoelindeling 737-700

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door jvz, 6 dec 2014.

  1. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Goedemiddag, ik boekte net een KLM retourvlucht naar Hamburg in een Boeing 737-700 en verbaas me over de stoelindeling en keuzemogelijkheden. Ik kan gratis op rij 11 zitten en moet aangeven dat ik besef dat ik op een nooduitgangstoel zit en bereid ben te assisteren in geval van nood. Het lijkt erop dat ik extra beenruimte voor niets heb nu, maar ik dacht dat deze stoelen zich op rij 10 bevonden (laat ook seatguru en standaardplattegrond van KLM zien). En hoezo is er ineens een rij van twee?

    Ik heb een screenshot toegevoegd.
    upload_2014-12-6_16-27-1.png


    Heeft een van jullie al hetzelfde ervaren en gezien hoe het er in de praktijk uitziet?

    EDIT: ik heb net op flyertalk gezien dat deze discussie daar ook speelt. Is blijkbaar een nieuwe configuratie vanaf april. Er zijn ook ineens 25 rijen ipv 23.. Qua beenruimte zal het tegenvallen dus..
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2014
    kevin990 vindt dit leuk.
  2. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    volgens mij gaan gaan ze het zelfde doen bij AF. Daar kon ik ook gratis op rij 11 zitten etc.
     
  3. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    opmerkelijk, ik ben deze configuratie wel eens tegengekomen, maar dat is alweer een paar jaartjes geleden. Dus ofwel dit is een oude kist, ofwel ze passen de config. weer aan naar een ouder model?
     
  4. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Klopt. Ik ben hem ook al wel is tegen gekomen maar dat is zeker 3/4 jaar geleden.
     
  5. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    268
    Ze passen de seat config aan, 737-700 krijgt 2 extra rijen, van 23 naar 25. Daar gaat m'n EER aisle seat...:(
     

Deel Deze Pagina