Statusmatch Accor naar Nordic Choice Club

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Arjan69, 20 feb 2015.

  1. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Gisteren bij de Nordic Choice Club een statusmatch met Accor Platinum aangevraagd. Eind februari verblijf ik namelijk in een van hun hotels in Noorwegen en daar zitten helaas geen Accor hotels. Vandaag direct een upgrade van Blue naar Silver gekregen en een mogelijkheid om binnen 5 maanden Gold te krijgen door minimaal 20 nachten te verblijven:

    Thank you for the request.
    We have the pleasure to offer you associated with transition to Nordic Choice Club an upgraded member card – Silver level. Stay 20 nights during a period of 5 months and we can then offer you a second upgrade to Gold level.
    Please contact us after the agreed period for your upgrade.
    You can find all information about benefits, terms and conditions at:

    www.nordicchoicehotels.com

    Hoe hoger in dit programma, hoe meer keuzes je hebt in 'Personal Benefits'. Dit zijn benefits boven op de niveau-benefits. Zoals bij Silver: complimentary Pay TV, soft drinks uit de mini-bar, late check-out of een room-upgrade. Volgende week ga ik voor de soft drinks en de upgrade ;).
     
    RobertFB en Valentijn vinden dit leuk.
  2. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Goede tip! Nog nooit gehoord van deze club. Kom helaas bijna niet meer in de Nordics. De benefits zijn wel de moeite waard, zelfs op Silver niveau!
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  3. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ja, ik ben benieuwd hoe het me bevalt dit weekend. Ik heb geboekt met een company korting en weet niet of ik dan gebruik mag maken van deze benefits..
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Normale Choice Status is niet geldig bij de Nordic keten?
     
  5. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Weet ik eerlijk gezegd niet. Kende beide programma's tot voor 2 weken geleden niet.
     

Deel Deze Pagina