status (qf) behaald op een route, dan ook hoger niveau op deze route?

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Daan, 23 feb 2015.

  1. Daan

    Daan Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    128
    Hallo,

    Stel dat ik op een route meerdere segmenten vlieg en na bijvoorbeeld het eerste segment een hoger deelnemersniveau bereik, tellen de voordelen van dat hogere deelnemers niveau dan direct of tellen de voordelen pas nadat alles in de systemen is verwerkt?

    Voorbeeld: voorafgaand aan een reis heb ik 14 segmenten. Ik maak een retourvlucht van 4 segmenten. Na het eerste segment heb je in theorie de status silver (15 segmenten). Tellen voor segment 2 t/m 4 nu al de 50% extra awardmiles mee (evt met terugwerkende kracht), of tellen de voordelen later pas als alles verwerkt is (dus "pech" voor deze segmenten)?

    Groet,

    Daan
     
  2. Tuvalu

    Tuvalu Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Helemaal zeker weet ik het niet, maar volgens mij zouden ze moeten tellen, het zijn tenslotte segmenten 16,17 en 18, dus segmenten, die je in silver hebt gevlogen.
     
    Daan vindt dit leuk.
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Ik heb het van zilver naar goud wel gehad. MNL-RUH zilver en RUH-MXP goud, uiteraard zijn de lounge voordelen nog niet tijdens je overstap maar zodra de Miles gecrediteerd worden merk je het verschil.
     
    Daan vindt dit leuk.
  4. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Inderdaad. Miles krijg je maar op je status voordelen moet je af en toe even wachten:)
     

Deel Deze Pagina