Status match TK miles and smiles

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door wilcoboel, 10 jan 2017.

  1. wilcoboel

    wilcoboel Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    18
    Op verschillende websites word vermeld dat er een status match mogelijk is van 4 maanden bij TK miles & Smiles, heb op dit moment (FB-platinum) en (oneworld sapphire) het zou gaaf zijn om met een status match bij TK ook de gold status van Star alliance binnen te halen.... wie heeft hier ervaring mee?
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Je kunt op dit topic ook de nodige informatie vinden over status match. Vorig jaar heb ik zelf de challenge gedaan. Je krijgt gelijk status en kunt eenvoudig verlengen. Achteraf jammer dat ik dat toen heb laten verlopen.... (kwam me niet uit toen om een vlucht met TK te boeken).

    Als je er voordeel uit kunt halen (en aan de vereisten kunt voldoen), go for it zou ik zeggen.
     
    wilcoboel vindt dit leuk.
  3. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Houdt wel met het volgende rekening;

    Verhoogde terroristische dreiging met daarbij zware security checks, je moet minimaal met twee uur overstap rekenen om je vlucht niet te missen. En dan heb je dus niet eens tijd om in de lounge te vertoeven. Ik zou niet met een gerustgesteld gevoel in een Turkisch toestel stappen op dit moment.

    En dan nog de slechte weersomstandigheden die voor kunnen komen;

    http://loyaltylobby.com/2017/01/09/reminder-avoid-turkish-airlines-during-wintertime/
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    OWS komt niet in aanmerking voor een match. ST E+ wel.
     
  5. wilcoboel

    wilcoboel Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    18

    Ik plan een vlucht in Mei dan heb ik de status voor een jaar, heb dit jaar al een status run gemaakt via IST zonder bagage hoef je niet meer door de controle :)
     
  6. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Bedoel je 2017? of 2016? Mijn collega heeft namelijk vlak voor de kerst zijn aansluitende vlucht gemist door de strenge controles, had alleen handbagage.
     

Deel Deze Pagina