Status Ivory, Silver >> Gold

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Allard76, 4 sep 2016.

  1. Allard76

    Allard76 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Redelijk nieuw op het gebied van collecting miles maar middels een AMEX gold en het werk ben ik regelmatig naar het verre oosten op pad en ben ik nu leuk op weg vwb level Miles en status.
    Volgende week zal ik de Eilte status Silver hebben en in oktober weer een trip met 3 of 4 segmenten.
    Nu was ik benieuwd of je vanuit Ivory direct door naar Gold gaat als ik voor 31 december 30 qualifying vluchten maak.

    Ik hoor het graag, dank!
     
  2. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Antwoord is simpel: ja!
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Niet helemaal mee eens. Zelfs wanneer je halverwege het jaar al 30 QF maakt zit je op gold. Er word niet pas op 31 dec gemeten. De dag na je 15e vlucht ben je al silver en met gold net zo.
     
    pieter-sa, FlyRicky en Allard76 vinden dit leuk.
  4. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ja dus het is nog positiever, @Flying doc heeft gelijk, maar ik wilde maar zeggen dat jouw aanpak om gold te worden inderdaad gaat werken. En je bent inderdaad naar verwachting al eerder Gold dan 31-12.
     
    Allard76 vindt dit leuk.
  5. Allard76

    Allard76 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Dank voor jullie reactie!
    Dus ik maak in mijn eerste jaar 30 QF dan ga ik gelijk door naar gold.
    Is de situatie nou zo dat het aantal vluchten voor 31/12 er 'slechts' 22 zijn dan word ik Silver per 1/1. Moet ik dan voor gold 15 of 30 QF maken?
     
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.305
    Trofeepunten:
    558
    FB gaat per kalenderjaar. Haal je in 2016 vijftien QF, dan haal je Silver en ben je dat ook de rest van 2017. Wil je in 2017 Gold halen, dan moet je helaas dertig QF bemachtigen.
     

Deel Deze Pagina