Star Alliance | UA| CUN-HNL| business class voor 716,-

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door monique, 28 mei 2016.

  1. monique

    monique Newbie

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Verschillende maanden (juni, juli 716,-, sept, okt 752,-)

    Nu weet ik niet of dit een goede deal is. Ik ben niet bekend met Star Alliance en heb m niet geprobeerd te re-routen, omdat het verder niet interessant is voor mij ;-).

    Kan iemand me misschien vertellen bij hoeveel cent per miles het interessant is te melden? Ik kan het wel vinden bij reizen in economy, maar niet in business.
     
  2. Skywalker88

    Skywalker88 Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    128
    Vanaf CUN is het naar mijn mening vrij nutteloos om te posten, tenzij het echt een killer deal is ;)
     
    monique vindt dit leuk.
  3. monique

    monique Newbie

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Tnx Skywalker, maar wanneer is het een killer deal? Vind je mijn vorige post wel n goede? Ik wel (puur vanwege t aantal te behalen tp's). Deze is voor mij sowieso nutteloos aangezien t niet bij oneworld is, maar misschien iem die er wel wat in ziet, vandaar mn post.

    Oh, en is deze goed genoeg om een eigen topic te krijgen?? http://goo.gl/flights/GiBV
    Als ik goed tel 1000 tp's. Wij hebben m Voor net iets minder TP's geboekt
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2016
  4. Skywalker88

    Skywalker88 Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    128
    Bedankt @WorldTraveller13 ik deel idd ook je gedachte. @monique ik waardeer je bijdrage ook zeker en het was zeker niet om je post af te kraken :) persoonlijk zou 500 euro voor mij een killer deal zijn.
     
  5. monique

    monique Newbie

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18

    Thnx WorldTraveller, ik hoor graag wat goede deals zijn en wat niet. Als beginneling ben ik nog wat zoekende ;-). Ik vind de comments ook alleen maar prettig (mocht het zo niet overkomen, mijn excuses). Hier kan ik verder van leren.
    De deal van NAS-HNL had ik leuk gevonden wanneer ik genoeg punten had gehad om business class terug te reizen. Dan was het voor mij een interessante en avontuurlijke deal geweest. Veel en lang reizen in het laatste segment economy en vervolgens de volgende dag naar het werk is niet zo'n fijne combi ;-). Voor de niet verwende traveller zou een retourtje AMS-NAS 750,- kosten in economie, vandaar uit HNL. Als ik 2 weken vakantie had, geen 2 kleine kinderen had ik het wel geweten hahahaha.

    Ik zoek eigenlijk nooit naar vluchten die ergens in Azië uitkomen, maar mocht ik iets tegenkomen zal ik het zeker melden.
     
  6. monique

    monique Newbie

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Sorrie Skywalker, volgens mij kom ik niet echt vriendelijk over. Ik bedoel het echter ABSOLUUT niet zo (hoewel mijn man me soms een bitch vindt ;)).
     
    FlyRicky en Skywalker88 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina