Star Alliance / AMS-NYC / €222 / Non-stop €261 / sept - mrt

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Rebah, 5 jun 2018.

  1. Rebah

    Rebah Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    13
    Mooie deal met o.a. Lufthansa en United naar NY. Non-stop al voor €261.

    Via TicketTipper
     
    Flyer1981, MVA20, noppie en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. FlyOreo

    FlyOreo Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Is dit met of zonder ruimbagage?
     
  3. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Dat had je vrij makkelijk zelf ook even kunnen opzoeken. Maar het is zonder bagage; 50€ per enkele reis zou er dan bijkomen.
     
  4. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Geboekt voor begin september.
    Direct vanaf Amsterdam. Lekker om 9uur heen en voor de lunch in NYC, terugvlucht pas om 1935, en om 7 uur sochtends meteen door naar het werk.

    565 voor 2 personen. Heb via de Lufthansa site geboekt i.p.v. een OTA. Half uur later zakte die naar 525, naja.. vaak genoeg naast een deal gegrepen omdat we de agenda niet snel genoeg rond konden krijgen. Ben dus blij, al baalt de Hollander in me wel een beetje dat ik (gevoelsmatig) 45€ teveel heb betaald.
     
    Didier13, Daan3, thomassmit en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Volgende keer via de .US boeken. Dan mag je altijd binnen 24 uur kosteloos annuleren.
     
  6. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348

    Even snel naar gekeken voor het boeken. Maar 282 voor een directe vlucht op de juiste tijden naar NYC is natuurljk al Dirt Cheap.
    Op United zelf was die voor 2x de prijs re boeken, en Lufthansa USA heb ik niet bekeken. Maar dan zit je wel met een dollar koers neem ik aan?
     
  7. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Als er prijsverschil is tussen de boekingen dan is het vaak geen optie. Gaat meer om het idee dat je in de VS ook airline tickets binnen 24 uur kosteloos moet kunnen annuleren. Indien je dus vanuit NL bijvoorbeeld via airfrance.us boekt, dan voldoe je ook aan deze wetgeving heb ik op FT gelezen.
     
  8. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Vraagje over de bagage waar ik niet uit kom met zoeken:

    Als je een betaalds upgrade doet maar Economy Plus bij united ($125 per segment), krijg je er dan ook 1 stuk ruimbagage bij??

    Op de terugweg wil ik doe $125pp wel betalen omdat het een nachtvlucht is, en mijn vriendin zowiezo €50 wil uitgeven aan ruimbagage.
    Kom ik voor weinig geld hopelijk wat uitegeslapener aan
     
  9. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik zie alleen dit op de site van United als ik bij info kijk over het tarief:

    'You will not be eligible to purchase Economy Plus® seating or receive Economy Plus subscription benefits.''
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  10. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Maar bij mijn stoelselectie kan ik dus wel Eco Plus boeken voor 125 dollar pp per persoon.
    Op de terugweg zou dat wel chill zijn, zeker als we 2 koffers kunnen inchecken.
     
  11. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    heb even gebeld, en bagage zit er niet bij.

    Maar nu vraag ik me af of die 125$ pp het waard is om de nachtvlucht van EWR naar AMS in een United 767 te upgraden naar Economy Plus??
    Wie heeft daar ervaring mee?

    Ik heb al wat gezocht op YT, maar kan niet echt een duidelijke trip report of review vinden van het product op longhaul.

    Kom om 0725 aan, en wil daarna wel aan het werk (thuis of op kantoor).
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  12. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik ben 1.86 en vond de normale economy goed te doen, op beide versies van het toestel waar ze mee naar Nederland vliegen. 125 dollar per persoon vind ik veel te veel voor die paar extra centimeter wat je ervoor krijgt. In tegenstelling tot een 777 van bv KLM zit de 767 sowieso niet zo volgepropt met stoelen, dus dat komt vast goed. Als je nog moet bijbetalen voor je koffer, én 125$ voor je beenruimte is er van een goedkoop ticket geen sprake meer lijkt me...

    Let er wel op dat je een stoel kiest zonder entertainment box onder de stoel voor je. Aan het gangpad had ik daar geen last van.
     
  13. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Thanks Tim. Het moet inderdaad wel echt een verbetering zijn, vandaar de vraag

    Heb ook Economy Comfort gevlogen met KLM, en daar vond ik het voordeel van voorin zitten groter dan de extra cm beenruimte of recline. Het blijven dezelfde stoelen.
     
  14. FabianMR

    FabianMR Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    13
    Tijd voor een eerste post als stil meelezend lid op dit forum. (Kan helaas nog geen nieuw topic openen ivm mijn lage postcount, dus dan maar even zo) :)

    Ik kwam een mooie last-minute deal tegen bij Lufthansa, nu directe vluchten met United vanaf Amsterdam naar New York EWR. Minimaal 6 dagen, maar dan betaal je 230eu retour.

    Vertrekdata voor de 230 retour: 11 t/m 15 en 19 t/m 21 maart.

    Mag blijkbaar ook geen link posten maar is gewoon te boeken via de LH-site.
     
  15. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Op de retour data zijn alle directe vluchten al uitverkocht zie ik, echter zijn de layovers niet zo'n ramp (+- 2 uur). Nette deal inderdaad!
     
    lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina