Staking Heathrow

Discussie in 'Nieuws' gestart door Carel1, 31 jul 2019.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    De kans bestaat dat op 5 en 6 augustus wordt gestaakt op Heathrow. Ik zou terugvliegen op 5 augustus. Gisteravond bericht van KLM dat ik vanwege de mogelijke staking de reservering kosteloos kon omzetten naar een paar dagen eerder of later.
     
  2. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Daar wil je niet vast zitten Carel als ik jou was zou ik er omheen vliegen, EZY vis Southend of nog makkelijker City ?
     
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik heb besloten om op 4 augustus terug te vliegen. Ben ik een dag korter in Londen, jammer maar helaas. Vlieg dan gewoon van LHR. De lounge daar is één van de betere.
     
  4. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Is dit een staking van LHR? Ik heb wel een eventuele staking van BA piloten voorbij zien komen maar niets van LHR... (kan prima dat ik die gemist hebt) Die staking van BA piloten heeft overigens een 14-day notice dus kan pas op zijn vroegst 15 augustus plaatsvinden, maar BA en BALPA (British Airline Pilot Association) zitten wel weer met elkaar om de tafel dus verwacht vandaag geen aankondiging tot een staking...
     
  5. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Het is een staking van LHR. Er zijn stakingen aangekondigd op 5 en 6 augustus en op 23 en 24 augustus. De vakbonden maken op 2 augustus de uitslag van de stemming onder de leden over het doorgaan van de stakingen bekend.
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  6. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    De leden van de vakbonden hebben gestemd voor het doorgaan van de stakingen☹️.
     

Deel Deze Pagina