Leuke deal, beetje tussen xp-run en toffe ervaring in. Iran is een hele bijzondere mooie bestemming, maar 2x narrowbody en minder XP (60). Dubai geeft 60xp en minimaal 8k mijlen. Wordt gedeelte van de tijd aangevlogen met A330. Plak er nog een retourtje ARN aan vast en je zit op 88xp voor 640 piek, plus een stuk betere businesservaring en exotischere bestemming. Schrik niet van Aeroflot, service is in J wat mij betreft deftiger dan AF/KL.
Leuke deal. Let wel op dat een bezoek aan Iran consequenties heeft voor het bezoeken van de US op een ESTA.
Zeg je ESTA maar gedag, die is dan niet meer geldig. Je mag persoonlijk naar de USA ambassade om een visum aan te vragen (= een hoop tijd & geld). De uiteindelijke beslissing kan ook een tijd duren.... + SSSS op je BP, fun times
Een 2e paspoort heeft er niet zo veel mee te maken. Kan je bij het aanvragen van een ESTA nog eerlijk antwoord geven of je in Iran bent geweest? Je kan het proberen, maar ik vermoed dat de TSA je een levenslange ban geeft als op welke manier ook maar blijkt dat je wel in Iran bent geweest. Bijvoorbeeld via: social media, data uitwisseling etc.
Ik kom hier op uit: ARN-SVO BC = 760 mi = 15 XP SVO-DXB BC = 2305 mi = 24 XP Evt. AMS-ARN EC = 718 mi = 5 XP Totaal = 78XP (met AMS-ARN EC = 88 XP)
Ik heb deze zojuist geboekt! Positionering naar Stockholm boek ik later, maar heb volgende itin geboekt: AMS - ARN 29 januari (nog te boeken) ARN - SVO 31 januari SVO - DXB 2 februari DXB - SVO 4 februari SVO - ARN 5 februari ARN - AMS 6 februari (nog te boeken) Bij elkaar lekker 88XP (icm Eco positionering) en paar stedentripjes in één Thanks @danfl44 !
Tof! Moet je er natuurlijk eigenlijk deze bij doen... https://www.travellink.de/travel/?l...Yvg&utm_source=momondo#xsellproductselection/
Die link werkt hier helaas niet, maar aan de URL te zien zal het AMS-CDG-ARN zijn in business Dat werd me qua prijs even iets te gortig