ST - KLM/DELTA/AF | ZYR - NYC | EUR300 | Economy | Sept / Okt / Nov 2018

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Michiel, 28 jul 2018.

  1. Michiel

    Michiel Newbie

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Schermafbeelding 2018-07-28 om 14.13.55.png

    Nu beschikbaar via KLM website en vanaf Brussel treinstation.
     
    Skywalker88, Flying doc, FlyingFonz en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    ORD rond 330
     
  3. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    En IAD ook
     
  4. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    BOS en MSP ook scherp
     
  5. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    MIA en ATL ook. Eigenlijk alle bestemmingen waar KLM zelf op vlieg met uitzondering van LAX en SFO
     
    Tim82 vindt dit leuk.
  6. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Scheelt 100,- tov vertrek vanuit AMS. Woon zelf in de Randstad en uitwijken loont helaas niet
     
  7. Barbapapa

    Barbapapa Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    in september zijn er ook mooie datums te vinden voor €270.
    ben zelf opzoek naar een mooie deal heen/met een 747 en terug A380 maar krijg deze op de een of andere manier niet meer zichtbaar.
     
  8. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.636
    Leuk Bevonden:
    3.293
    Trofeepunten:
    508
    KLM vliegt voornamelijk met de A330-300 en de 787-9 op NYC, ik ga ervanuit dat je met de A380 een toestel van Air France bedoelt, aangezien KLM uberhaupt geen A380's heeft.

    Dit is een deal van KLM via ZYR (Brussel treinstation) die altijd via AMS gaat, waardoor je dus niet op een AF A380 kunt vliegen voor deze prijs.

    Jouw reis is wel te boeken, maar dan voor rond de €400:

    https://goo.gl/flights/Jdohu
     
  9. Barbapapa

    Barbapapa Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    KLM vliegt voornamelijk met de A330-300 en de 787-9 op NYC, ik ga ervanuit dat je met de A380 een toestel van Air France bedoelt, aangezien KLM uberhaupt geen A380's heeft.

    Dit is een deal van KLM via ZYR (Brussel treinstation) die altijd via AMS gaat, waardoor je dus niet op een AF A380 kunt vliegen voor deze prijs.

    Jouw reis is wel te boeken, maar dan voor rond de €400:



    klopt maar ik zat gisteren te spelen met ook brussel als vertrekpunt en kreeg toen voor ik meen 330/340 een deal zichtbaar heen ams/747 terug paris/a380. vertrek was op een dinsdag omdat dat samen met de donderdag de enige dag is dat ze nog met een 747 vliegen.

    bedankt voor het meekijken, kan goed zijn dat de prijzen nu weer verhoogd zijn.
     
  10. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Iemand ervaring met het niet gebruiken van de treinkaartjes vanuit brussel..?
     
  11. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Dit kan je met een klein beetje zoeken wel vinden op IF, maar nogmaals: NOOIT het deel met trein overslaan op de heenweg. De rest van je ticket vervalt dan.
     
    FlyingFonz, Flying doc en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  12. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.636
    Leuk Bevonden:
    3.293
    Trofeepunten:
    508
    Precies dit, en op de terugweg even een kwestie van langs de "balie" om je treinkaartje op te halen, en dan rekenen ze je als "ingecheckt" voor het treinsegment en krijg je daar (volgens een aantal reacties op FT) ook nog je miles/XP's voor :)
     
  13. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Kan je echt niet meer de trein overslaan? Heb het een aantal keren gedaan. Bij het boarden even een handtekening gezet dat ik verklaar de trein te hebben genomen en weer verder.
     
  14. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Als jij (recentelijk) andere ervaringen hebt dan bovenstaande dan hoor ik het graag. Ik heb treinritje niet nodig
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  15. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Jaar geleden voor het laatste. Maar.... ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst ;)
     
  16. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Mijn ervaring van dit jaar:

    Je kan pas inchecken voor het deel vanaf AMS als je aan de balie op Schiphol je treinkaartje kan tonen, niet online of via de app. Het treinkaartje kan je alleen krijgen door met je boekingsbevestiging van KLM aan het loket van Brussel Zuid of Antwerpen Centraal op de dag van vertrek jezelf te melden.
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  17. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Sterker nog. Met alleen het afgehaalde ticket uit antwerpen kom je er niet. Het moet DAADWERKELIJK afgestempeld zijn door de conducteur om gedoe op AMS te voorkomen.
     
    FlyingFonz, lloydje33, Tim82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Helaas denk ik dat we gewoon netjes de regels van KLM moeten volgen. Zie onderstaande info van ticketspy:

    KLM Tickets vanaf Belgische stations, zo doe je dat!
    1. Koop een enkeltje en reis vanaf je dichtstbijzijnde treinstation naar Antwerpen Centraal of Brussel Midi.
    2. Overhandig vanaf 2 uur voor vertrek van de trein in Antwerpen of Brussel je KLM ticket bij het loket voor internationale reizen. De medewerker past dan in het KLM systeem je boeking aan en je krijgt een treinkaart voor het stuk Antwerpen of Brussel – Schiphol. Elke reiziger dient bij het loket persoonlijk aanwezig te zijn en zijn of haar Paspoort of ID-kaart te tonen. Heb je een KLM Business Class ticket dan mag je 1e klas met de trein reizen.
    3. Zorg dat je in de internationale trein naar Schiphol je treinkaart laat afstempelen. Komt er geen conducteur langs, ga hem of haar dan actief opzoeken om je stempel te kunnen bemachtigen. Zonder stempel heb je anders een probleem bij het inchecken.
    4. Ga op Schiphol naar de KLM check-in balies om je instapkaart in ontvangst te nemen en je ruimbaggage af te geven. Houd rekening met eventuele lange wachtrijen, dus neem niet een al te korte overstaptijd tussen trein en vliegtuig. Je kan overigens geen gebruik maken van de self-service apparaten. Deze zijn geblokkeerd voor wie een Belgisch KLM ticket heeft met vertrek vanaf station Antwerpen Centraal of Brussel Midi.
     
  19. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Bovenstaande info van ticketspy en meer had je ook op dit forum kunnen vinden.

    Maar ik ben blij dat je toch de treinrit gaat nemen. Het zou vervelend zijn als je door ontbreken van afgestempeld treinkaartje je vlucht moet missen of veel geld moet bijbetalen. Ik heb in de afgelopen 3 jaar 4x de trein vanaf Antwerpen of Brussel naar Schiphol genomen (om vervolgens met KLM verder te vliegen). Ik heb de laatste 3x altijd mijn treinkaartje moeten laten zien.
     
  20. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    ticktspy, waar is de groene kots emoticon.... vreselijke site, hoe opdringerig kun je het brengen, linkjes, amex, noem maar op
     
    JustinCase, lloydje33, Desley en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina