ST AMS-DPS 25% MF 372 euro

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Flying doc, 19 nov 2016.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Lang weekend happen D'Roemah by Lonny.
     
  2. Mart

    Mart Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    3
    Iemand goede dan wel slechte ervaring met MF? Na een extreem slechte ervaring met China Southern twijfel ik erg over het gebruik van Chinese maatschappijen...
     
  3. EK380

    EK380 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Mart,

    Ik ben 2 maanden geleden met MF naar Singapore gevlogen.
    Dit was mijn eerste keer met MF en het viel niet tegen.
    Ik betaalde rond de 400 euro en dat was een stuk goedkoper dan alle concurrenten.

    Inchecken voor de vlucht vanaf AMS kon niet online. Je krijgt diverse foutmeldingen maar moet dit gewoon op de luchthaven doen. Omdat ik boven de 2 meter ben, probeer ik altijd een plek bij de exit row te krijgen.
    Dit is me op alle 4 de segmenten gelukt, zonder iets bij te betalen. Gewoon een beetje op tijd inchecken en vragen of dit beschikbaar is.

    De service is prima en doet zeker niet onder voor de KLM. Er wordt regelmatig eten en drinken gebracht en de 787 is een fijn vliegtuig om mee te vliegen.

    Enige nadeel is de overstap in Xiamen. Je moet eerst via de douane China in en daarna apart inchecken voor de volgende vlucht. Ik heb daar geen transferbalie gezien, want je gaat uiteindelijk weer naar dezelfde terminal. De koffers gaan wel direct door.

    Op het vliegveld is niks te beleven en je kunt alleen met Chinees geld betalen.
    Bij een lange overstap zorgen ze zelfs voor een hotel.

    Al met al goede ervaringen vanuit mijn kant dus :)
     

Deel Deze Pagina