SLH: Small Luxury Hotels

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Stef, 29 sep 2017.

  1. Stef

    Stef Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Is iemand bekend met deze chain? Ongeveer een week geleden heb ik een account aangemaakt met gratis extra status. Niet echt met een doel maar zag het voorbij komen en dacht waarom niet. Nu zie ik dat ze een referral programma hebben waarmee je free nights kunt verdienen (maximaal 3). Insideflyer uk bericht er ook over: https://insideflyer.co.uk/2017/09/slh-refer-friend-offer-good-true/

    De free night voucher zou geldig zijn bij alle hotels binnen de chain. Hier zitten hotels bij die meer dan 2000 euro per nacht zijn normaal gesproken. Het goedkoopste hotel in de chain (die ik kon vinden) is slechts 80 euro (Tagaytay vlakbij Manila waar ik momenteel woon). Ook in Nederland is het goedkoopste hotel goed te doen (100 euro in Landgraaf).

    Enige nadeel van dit aanbod is dat er geen incentive is voor de persoon die je referred. Alleen de referrer haalt er voordeel uit. Maar zelfs als je wat vrienden / familie referred en de nacht voor hen betaald is het een goede deal. +- 300 euro voor 3 free night certificates. En potentieel is dit zo'n 12.000 euro waard (duurste hotel dat ik kon vinden ligt op Fiji, 4500 USD per nacht (minimaal 2 nachten) EDIT: dit is all inclusive, volgens de terms zou je hiervoor bij moeten betalen. Meeste hotels (non all inclusive) lijken tussen de 300 en 500 per nacht te zitten met hier en daar wat uitschieters richting 1000 euro.

    Too good to be true zou je zeggen. Iemand die er gebruik van gaat maken? Ik ga het proberen door mn vriendin te referren en een nachtje Tagaytay te doen. Stond toch al op mn lijstje en is vlakbij. Maar als het echt werkt zoals geadverteerd dan denk ik niet dat dit aanbod lang zal blijven bestaan.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2017
    jongesander vindt dit leuk.
  2. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ik ga vaak naar hun website voor inspiratie als ik reis (ik heb persoonlijk niet heel veel met de grote ketens). Ik ben dan ook Honoured (tegenwoordig heet dat Indulged geloof ik) lid. Het is overigens geen keten, maar een merk, met individuele hotels die lid zijn. Als hoogste tier lid vorige maand m'n extra gratis nacht gebruikt in Sausalito, CA.
     
    Stef vindt dit leuk.
  3. Nordic75

    Nordic75 Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Wat is je vraag nu eigenlijk?
    Ja, ben bekend met SLH. Exclusieve hotels zijn hierbij aangesloten, en na 5 overnachtingen bij een van de hotels, krijg je idd een gratis overnachting.
    Totnutoe is me dat niet gelukt qua data in London en NY,maar zijn ook erg populaire bestemmingen. SLH is prima,en nette service vind ik zelf.
     
  4. Stef

    Stef Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    De vraag is of mensen gebruik hebben gemaakt van de actie en wat de ervaringen zijn in het algemeen. De actie, mits het goed werkt, is namelijk erg goed en er valt veel value mee te halen. Zoals aangegeven is een gratis nacht met relatief weinig moeite te verdienen en kan potentieel veel value opleveren. Als er nooit data beschikbaar zijn voor de gratis nachten is het een ander verhaal natuurlijk. Vandaar mijn vraag.
     

Deel Deze Pagina