SkyTeam+ | Het grote China Business Class Fare topic | J| <€1500 | ex-Europa

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door WorldTraveller, 19 jul 2016.

  1. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Archived
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2019
    kprr, Skywalker88, TheoS en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Top thread @WorldTraveller13! Delen is much appreciato!

    Heb je al deze steden de afgelopen jaren zelf ook allemaal bezocht?

    Ik denk dat deze trips ook als (dure danwel luxe) positioning vluchten kunnen fungeren, om (uitgeruster) door te vliegen voor leuke fares naar verder Zuid-Oost Azie, danwel Australie/Oceanie?
     
  3. EHTX

    EHTX Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    18
    Puik overzicht! Op Changsha, Zhengzhou en Harbin na, alle overige steden de afgelopen jaren al eens bezocht. Harbin staat wel hoog op mijn lijstje. Changsha en Zhengzhou heeft een reguliere toerist weinig te zoeken.

    Van de major Chinese carriers ontbreken alleen China Airlines (Taiwanees) en Air China nog (vanaf CDG of FRA). In het voorjaar nog met Air China op Shanghai en Chengdu gevlogen - niet bepaald onder de indruk van hard noch soft product, maar wel voordelige fares.
     
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    vluchten uit china zijn vrij duur. Er was een goedkope route met vietnam naar australie, maar die is niet altijd beschikbaar
     
  5. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Ah je hebt ze geplaatst zie ik. Alleen ex Milaan nog vergeten. En Tel Aviv had geloof ik ook weer iets.

    ps. Tallin-PEK/SHA met Turkish is ook minder dan 1100 euro
     
  6. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Sommige van deze routings op MF laten een side trip toe naar DPS (is wel 5 uur op een 737 maar met business class stoel) voor ongeveer 1500 euro totaal.

    en 28k fb miles
     
  7. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    EY ATH-PVG 920 euro bv 23nov-29nov
     
    EHTX vindt dit leuk.
  8. EHTX

    EHTX Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    18
    Nice find! Kom in elke maand (okt, nov, dec, jan) steeds één datum tegen waarvoor dit lukt. Anders dan Shanghai lukt het mij niet voor een andere Aziatische bestemming, noch via een stop-over in Shanghai, noch vanaf een ander vertrekpunt dan Athene.
     
  9. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Ja zag het ook, maar toen het niet te combineren was met AZ heb ik er verder niet meer naar gekeken. Ben eigenlijk op zoek naar goede deal met ST.
     
  10. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik weet niet wat het doel van de trip is, maar zoals @WorldTraveller13 hierboven al uitlichtte is WAW-AMS-CTU in KL J á €1075 een goede deal voor een premium cabin fare.
     
  11. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Ik wil naar Shanghai en nog 15k miles en zoals WT13 al schrijft zijn de prijzen hoger dan voorgaand jaar. Toen kon je voor 999 euro naar Chengdu met KLM. Zeker de HGH vluchten zitten niet goed vol want constant promo awards.


    Deze fares hebben veel potentieel ;)

    [​IMG]
    28k miles
     
    FlyRicky vindt dit leuk.
  12. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Net terug van de Panda Fare met de familie. Goede oogst, op meerdere niveaus :cool:

    IMG_2252.jpg
     
    danfl44, beuse242, MdT en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    798
    Leuk Bevonden:
    957
    Trofeepunten:
    123
    Momenteel is er Hong Kong ex-Wenen voor 1.280 euro met KLM of Air France. Beschikbaarheid t/m augustus. Via OTA iets goedkoper. Niet supergoedkoop, maar je hebt als Nederlander geen visum nodig in Hong Kong SAR. Dat scheelt alweer.

    Heeft iemand hier trouwens ervaring met Turkse paspoortstempels in China? Hoor verhalen dat er nog wel eens Chinese transitvisa worden geweigerd bij mensen met Turkse stempels in hun paspoort.
     
    ErikBenjamin vindt dit leuk.
  14. Fly_Girl

    Fly_Girl Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    8
    MVA20: dat klopt
    ik weet niet precies waarom, maar ik heb een maand geleden een Chinees visum aangevraagd en toen werd dor het visumbureau ook nadrukkelijk gevraagd of ik geen Turkse stempels in mijn paspoort had.
    Ze zeiden dat het niet per se problemen oplevert, maar dat het als je pech hebt wel kan gebeuren
     
  15. AlterEgo

    AlterEgo Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    In principe levert het momenteel geen problemen op. Tijdens grote internationale congressen is men er strenger op.
     
  16. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben China zonder problemen ingenomen eergisteren met Turkse stempels.
     

Deel Deze Pagina