SkyTeam |economy| AZ AMS-TLV (169 euro) (25% op FB 2214 level miles)

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Flying doc, 2 apr 2016.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    jongesander vindt dit leuk.
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Wellicht geheel ten overvloede, maar hou er wel rekening mee dat je na een bezoek niet zo makkelijk meer naar o.a. de Emiraten kunt (even kostentechnisch rekening mee houden).
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Serieus? Op basis waarvan?
     
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Bron: reisgraag.nl

    "Let erop dat de toegang tot de Verenigde Arabische Emiraten wordt geweigerd als je een stempel van Israël in het paspoort hebt."

    Bron: ontdekdubai.nl

    "Het ministerie van Buitenlandse Zaken van de Verenigde Arabische Emiraten zegt op de website:

    "De aanwezigheid van een Israëlische stempel in het paspoort is geen reden om je bezoek aan de Verenigde Arabische Emiraten te weigeren." "

    Er zijn ook andere sites waar ik lees dat het officieel geen probleem is. Andere sites maken weer melding van wel in de praktijk. Familie die onlangs heb bezocht in Abu Dhabi hebben aangegeven dat het wel degelijk voor problemen kan zorgen. De meeste mensen hebben uit voorzorg een dubbel paspoort.

    Hoewel het dus officieel geen probleem is, goed om rekening te houden voor je verdere reisplannen.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Je krijgt al jaren geen stempel meer op Ben Goerion TLV maar een apart visum papiertje met foto etc. De enige plek waar dit nog wel gebeurt als je niet vraagt om een visum op een papiertje zijn de landsgrenzen zoals Aqaba-Eilat of de brug richting Amman. Na deze vlucht is je paspoort zelfs nog "veilig" om naar IKA of RUH te vliegen. No worries; been there, done that, got the t-shirt..
     
    Carel1, RSC09, high_class en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nuttige info, thanks!
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  7. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Inderdaad, vlieg veel naar midden-oosten en ook Israel. Geen stempel meer in je paspoort
     
    jongesander vindt dit leuk.
  8. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    je kunt vroeger al kiezen of je een stempel wil of niet, ze vragen dan wel de reden waarom je het niet wil hebben. Ik gaf als antwoord omdat ik binnenkort nog naar Emirate ging, dan vonden ze ok.
     
  9. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Voor de zekerheid altijd even vragen, ik kan laatst een nieuw pp aanvragen omdat ik t even vergeten was te vragen.
     

Deel Deze Pagina