Skyteam DUB-LAS Business

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Flyer1981, 14 jun 2016.

  1. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Beste forumgenoten,

    Ik zit er aan te denken om een van onderstaande opties te boeken. Het zijn voorbeelden van de vele mogelijkheden die er zijn om in LAS te komen. Routing via AMS, CDG, JFK, SEA, ATL, PDX is mogelijk. Goed voor de segmenten! :)

    Ik wil proberen het aantal segmenten uit te breiden om op deze manier mijn Gold te behouden. Ik zit nu op 10, dus moeten er nog 20 bij. Nu weet ik dat ik dit niet ga redden met alleen dit ticket. Maar het kan me wel een stuk op weg helpen.

    Maar hoe haal ik het maximale uit deze trip? Ik hoef niet perse naar LAS. Canada/USA is prima, maar op dit moment is het goedkoopste LAS. Ik ben niet gebonden uit deze data. Ik ben de gehele maand oktober beschikbaar, maar mag niet langer dan 2 weken aaneengesloten duren.

    Dus, heeft iemand tip en/of trucs om deze reis zo veel mogelijk te laten opleveren?

    Alvast bedankt!

    Flyer1981

    ITA.JPG ITA2.JPG
     
  2. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    10 segmenten is de max op dit ticket. 2x een overstap in de EU en 2x in de US.

    Heb even snel zitten puzzelen en je komt voor 10 segmenten op de 1662 EUR (op ITA Matrix). Route is dan DUB CDG AMS SFO LAX SFO rt. Wel op 12oct return ipv 14

    Je komt dan uit op 160 EUR per segment. Dat is wel vrij veel voor een segment run.
     
    Flyer1981 vindt dit leuk.
  3. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Bedankt Basjep! Maar dit is in business en dan lijkt mij 160 EUR per segment acceptabel of zie ik dat verkeerd? Ik ga proberen om het onder de 1400 EUR te boeken.

    Dat moet lukken lijkt mij. Ik moet alleen even oppassen dat ik niet te krappe overstappen inbouw. 55 minuten in CDG en AMS gaat krap worden als ik mijn koffer wil ophalen in LAS :cool: En dan moet de douane overal ook meezitten.
     
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    ik kwalificeer mij nu alleen nog maar door level miles. Ik heb dub-las geboekt voor 1000 euro begin dit jaar. Mijn route is heen via atlanta en terug detroit geloof ik en volgens de KLM verdien ik daar 16943 Level Miles mee. Wil je knallen voor jouw budget dan zou ik kijken naar CDG-MNL met Saudia. Dit heb ik vorige maand gedaan en dat levert 25000 level miles op voor 1300 euro
     
    VinceVoyage en Flyer1981 vinden dit leuk.
  5. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Als je budget iets ruimer is, dan is dit ook een leuke businessclass deal, rechtstreeks via de KLM site te boeken:

    "Dublin , Dublin ⇄ Honolulu , Honolulu Intl. Return
    Wed 13 Jul 16 - Wed 27 Jul 16 EUR 1,792.27 per adult

    Flying Blue members earn 23681 Award Miles"


    (beschikbaar op enkele data in juli en november)
     
    Flyer1981 vindt dit leuk.
  6. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb nog een EMD van KL/AF/DL die ik op moet maken voor november. Ik ben dus gebonden aan deze 3 maatschappijen. Saudia valt deze keer dus af. Maar wel handig om te weten voor de toekomst :)

    Ik had hier ook naar zitten kijken, maar mijn agenda/werk laat dat niet toe. Ik kan pas eind september beginnen met de reis en moet uiterlijk eind oktober weer terug zijn. Anders had ik deze zeker geboekt.

    Ik had een beetje zitten vogelen gisteravond en ik zag dat Orlando i.c.m. Las Vegas ook een optie is. Dan krijg ik DUB-CDG-JFK-MCO, LAS-LAX-SFO-CDG-DUB. DIt voor 1241 euro. Als ik de EMD inwissel dan kom ik op 790 euro. Nette prijs vind ik.

    Dit is echter onmogelijk te boeken via de AF en KL site. Dus dat zal telefonisch moeten. Weten jullie of ik de EMD ook telefonisch kan inwisselen en of ze de 25 euro boekingskosten wegwuiven? Want wat zijn die multi city sites een ramp en veroorzaken ze een hoop ergernis! :mad:
     
  7. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Zit je vast aan de VS? Anders hier nog een suggestie. Compleet wat anders maar wel goed voor 8 segmenten, +/- 15000 level miles, reverse herringbone business-class B787 stoelen en wide-open in oktober:

    Itinerary: AMS-BRE-AMS-AUH-MCT & MCT-AUH-AMS-BRE-AMS

    Te boeken op 3 losse tickets welke allemaal rechtstreeks via KLM te boeken zijn:

    Ticket 1: Economy retour AMS-BRE € 99,-
    Ticket 2: Business retour BRE-AMS-AUH-AMS-BRE € 1327,-
    Ticket 3: Economy: retour AUH-MCT € 98,- Of Business € 350,-

    Totaal ongeveer € 1500,-, inclusief 4 vluchten in een KLM Dreamliner.
    Als alternatief kan je met de auto naar Bremen waardoor je ticket 1 kan laten vallen.
     
    Fripsmaster, VinceVoyage, Flyer1981 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Nee, ik ziet niet aan de VS vast. Maar aangezien ik 2 weken aaneengesloten ga en ook nog het plan heb om wat binnenlandse vluchten te maken in de VS lijkt met dat beter.

    2 weken zand trekt me op een of andere manier niet zo :D

    In ieder geval bedankt voor het meedenken! Het is zeker een optie als men even kort heen en weer wil gaan om zo de punten binnen te harken.
     
    MarcoK vindt dit leuk.
  9. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Nou, daar was ik dus mooi te laat mee! :rolleyes:

    Fare naar de VS is niet meer online en onmogelijk om te boeken. Maar naar AUH is nog mogelijk. Wellicht dat ik dat ga doen. Of ik wacht gewoon op de volgende "uitverkoop"

    Helaas. Dit bevestigt wel weer dat je niet te lang moet wachten met boeken. ;)
     
    FlyRicky vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina