Vanaf Schiphol naar Hong Kong voor EUR 341 retour. Vertrek: Amsterdam, Netherlands Aankomst: Hong Kong Datums: April tot juni 2016 Example dates: 27th Apr – 5th May 3rd-11th May 11th-19th May 17th-25th May 23rd-31st May 31st May – 8th Jun 2nd-10th Jun 8th-16th Jun 14th-22nd Jun 16th-24th Jun 20th-28th Jun en meer... (via SF)
De prijs is zondermeer goed te noemen maar de lay-over op de terugweg: zesentwintig uren. Ik word daar niet direct opgewekt van. Kan je ergens slapen, mag je van de luchthaven af en zo ja, heb je dan een visum nodig? Eerst dat uitzoeken voordat er geboekt wordt.
Als je op een andere dag terug vliegt, is de lay-over veel korter. De route van Xiamen Airlines naar Amsterdam wordt namelijk niet dagelijks gevlogen. Mocht je wel een lange lay-over hebben, dan moet je zelf maar iets zoeken voor een overnachting. Een transfer visum voor maximaal 72 uur krijg je bij de douane omdat je een ticket hebt naar een bestemming buiten China.
Nee, wel met 144 uur visum vrij in PVG. Ik heb verschillenden deals van China Southern gezien, sommige met €100 hoger ticket wel Miles. Maar twijfel nog om ze te boeken.
Oh 7 uur is niet lang hoor, gratis visa. Je kunt de shuttle bus nemen naar people square (40-50 mnt) bijvoorbeeld, dan is die uren zo voorbij Shanghai is m'n favoriete stad.
Oops sorry. Ik zat gisteren juist te kijken naar een ticket naar Beijing. Maar ik denk toch dat ik voor Bali trip ga