Diverse data beschikbaar: https://www.google.com/flights/#sea...,LGA;d=2018-06-05;r=2018-06-14;a=SKYTEAM;eo=e
Ook mooi om je zelf te positioneren, vanuit NY kan je voor 60K FB Miles heen en weer Nieuw Caledonië. Met overstap in Tokyo of Sydney, op dit moment kan je toch nog een layover inbouwen met een retou vlucht? Tax zijn ongeveer 200 euro.
Volgens mij boekt hij bij Delta in E, wat helaas geen BlueBiz credit oplevert :-( Voor €350 is hij te boeken op KL vluchtnummers in V, wat wel credits oplevert, maar het verschil in ticketprijs brengt het zelfs met dubbele punten dan niet op. Voor dat bedrag is hij wel op te rekken naar 8 vluchten (met acceptabele layovers en zo te zien de Delta A350 op AMS - DTW) om wat extra XP te verdienen.
Ik heb een Air France ticket, uitgevoerd door Delta voor €264 in V. Dat zou toch bluebiz credits moeten opleveren?
De wijzigingen per 1 april in acht nemend. Ik zag bij mijn ticket dat de fare zonder taxen 18 euro is. Dat x 2 miles per euro....
Leuke deal, maar qua voorwaarden wel erg karig in dat Delta basic volgens mij. Als laatste instappen, beperkingen met handbagage, geen vrije stoelkeuze... Scheelt dat je dan met FB Silver tenminste nog wel gratis een stuk ruimbagage mee mag nemen. Een retour BRU-JFK in Delta comfort+ kost 605 euro op data waarvoor ik kijk. Klopt het dat dit geldt als premium economy is dus meer miles en XP's gaat opleveren? Iemand toevallig ervaring met beide producten?
Voor zover ik het zie vlieg je dan in W wat 75% miles moet opleveren (ipv 25% met het goedkoopste tarief). Maar ik weet niet of 1700 miles, wat meer beenruimte je 300€ waard zijn? (ervan uitgaande dat je door je status dus gratis bagage mag inchecken)
Ik heb delta, dus wel miles op oude norm, maar ja, kan geen stoel kiezen. Het blijft sappelen met goedkope tickets
ik heb hem van het weekend ook geboekt voor 268 euro, daarna naar de site van Delta en als alles goed is gegaan kon ik voor dat tarief al twee stoelen kiezen.