Skyscanner landen vergelijken scheelt 39% met www.klm.nl.

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Flying doc, 7 apr 2016.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Zojuist heb ik een weekendje weg geboekt van Amsterdam naar Lyon in het eerste weekend van juni. Als ik www.klm.nl erop na zoek betaal je voor dit tripje 322 euro (excl 10 euro boekingskosten) voor mijn geliefde en ik. Als ik dan op www.skyscanner.nl kijk kom ik deze vlucht tegen voor 231 euro. Maar wanneer je switched naar www.skyscanner.de gaat komt exact dezelfde vlucht en boekingsklasse terug voor 203 euro. Uiteraard verdien ik voor deze vlucht eenzelfde aantal FB miles en Bluebiz miles.
     
  2. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Dit heb ook ik gemerkt mij momondo. Het scheelt dus zeker om rond te kijken. Lyon staat ook op mijn lijstje, veel plezier alvast!
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  3. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Dat had ik ook al eens eerder gezien. Laatst nog DUS-CPH via een Duitse OTA geboekt voor 2 personen €240. Redelijk laat geboekt, KLM wilde 370 voor één en dezelfde vluchten terwijl het om exact dezelfde vluchten en klasse ging.
     
  4. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Ik sluit me ermee aan, eerder in een topic gemeld dat ik beetje verontwaardigd was. Dacht altijd tot ota's duurder waren dan direct boeken, maar een beetje puzzelen verdient zich zo terug :)
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Klopt inderdaad en loont ook de moeite om de verschillende landen van bepaalde OTAs af te schuimen door de gewoon de extensie achteraan het web-adres te veranderen naar een ander land (indien ze daar actief zijn).
     
  6. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    om het nog gekker te maken, loont het soms om de zelfde vlucht op de klm site meerdere keren te zoeken... de vorige keer sprong mijn vlucht 200 euro naar beneden. (waarsch een aantal tickets die gereleased werden en eerder geluk dan wijsheid)
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Of de browser in incognito mode gebruiken zodat er geen cookies opgeslagen worden :)
     
  8. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    of een andere browser gebruiken :)
     
  9. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Sommige 'tropische' OTA's vragen je wel met een niet standaard kaart te betalen om de korting te krijgen. Deze moet je soms net hebben. Denk aan debet kaarten, viabuy of dinerscard
     

Deel Deze Pagina