Singapore Airlines | AMS-SIN €233 retour in december

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Rebah, 2 nov 2017.

  1. Rebah

    Rebah Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    13
    Hey allemaal,

    Er is een Error Fare actief AMS - SIN non-stop voor €233 retour. Er zijn enkele data beschikbaar met een verblijf van een aantal weken.

    Gevonden via tickettipper.nl
     
    Lionell, Flying doc, jongesander en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    1 online travel agent bood hem aan voor die prijs. De rest niet. Dus de kans dat die gehonoreerd wordt is gelijk aan een jackpot van een staatslot kan ik me zo voorstellen
     
  3. Daan

    Daan Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    128
    Of hij nu te boeken is of niet, blijft toch een beetje zuur die prijzen te zien als je 2 dagen ervoor 5 tickets op die route geboekt hebt voor 3 a 4x die prijs per stuk :(;):)
     
    Lionell en Flying doc vinden dit leuk.
  4. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Weer online via een OTA " Travelstart" met momondo voor 236 euro
    AMS SIN 3-12
    SIN-AMS 26-12

    Nogmaals, het lijkt mij dat dat Travelstart het ticket voor 1/3 van de prijs gaat verkopen, en zal zich beroepen op een prijs fout.
    Nog niet gelezen dat iemand geticket is. Dus vooralsnog denk ik dat jij je niet zuur hoeft te voelen over een mogelijk ticket dat maar op 1 dag geldt bij 1 OTA, waar de kans miniem is dat die door gaat.

    Maar hoop wel dat het lukt voor iemand :cool:
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. Dynamicable

    Dynamicable Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Naar Jakarta ook beschikbaar voor maar €293,- ik kan hem alleen via google flights en matrix zien.. vie ota lukt niet, iemand een idee waar en hoe ik deze kan boeken?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lionell vindt dit leuk.
  6. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Op exact dezelfde datum heen- en terugreis?
     
  7. Daan

    Daan Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    128
    Nope, andere datum, duur en airline. Maar dezelfde route zien 3x zo goedkoop (x5 tickets) 2 dagen nadat je geboekt hebt doet toch wat met je haha. Maar ik was gebonden aan vaste data en dat is vaak een killer voor een goede prijs.
     
  8. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Het is inderdaad zuur om te zien, maar verschillende data en duur vergelijken is ook appels met peren vergelijken als het om vliegtickets gaat. De prijs van dit ticket was uiteindelijk trouwens €420,- (geen error-fare), voor minder ben ik geen mogelijkheid tegen gekomen om te boeken. Nog steeds een koopje dat je zeer zelden tegenkomt. Waarschijnlijk zit er eind november/ begin december een behoorlijke dip in het aantal passagiers zo vlak voor de drukke 2e helft van december. Ik vlieg meerdere malen per jaar naar Singapore en ben altijd minimaal 2-3x zoveel kwijt voor een ticket in economy.
     
    Lionell en JustinCase vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina