Segment run AA

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Goldfly, 4 nov 2015.

  1. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik doe mee aan de AA 25000 Exc. Platinum challenge. Nu begrijp ik dat je om te kwalificeren minimaal 4 segmenten met AA metaal gevlogen moet hebben? Als dat zo is zoek ik een same day return met AA vanaf LAS op 30 november of 1 december van max 200/250 USD. Iemand tips? om de mijlen gaat t niet, dat ga ik wel halen.
    Als ik voor deze challenge niet die 4 segmenten met AA hoef te vliegen hoor ik het ook graag, maar het lijkt erop dat het wel moet. Thanks!
     
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik zal je gelijk een positief nieuwtje brengen: voor deze challenge maakt het niet uit met welke carrier je vliegt, je hoeft niet de 4 gebruikelijke segmenten met AA te vliegen! Ik zelf ga de EXP challenge halen met alleen BA vluchten!:)
     
  3. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Dames en Heren,

    Graag wil ik even aankondigen dat op dit moment @BWempe mijn grootste held is!

    Wanneer ga je en waarheen? Ik hoop met OSL-LHR-SFO-LHR-OSL in business mijn challenge te halen/
     
    jongesander en TravelTheWorld195 vinden dit leuk.
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik vlieg twee keer AMS-LHR-SIN-LHR-AMS in anderhalve week, in Y dan wel;):eek:
    Citytripje en 4 dagen werken voor de Asian Paralympic Games aldaar! In de periode van 27 november tot 7 december ga ik! December is overigens Azië-maand: vlieg zo'n 43.000 miles voor drie tripjes: twee maal Singapore en eenmaal Langkawi. Het jaar goed afsluiten op de bounty stranden:D

    EDIT: Voor de volledigheid, de twee tripjes naar SIN heb ik wel in een hogere boekingsklasse geboekt, zodat ik 1,0 EQP/mile verdien. Anders had ik de 25k EQP niet gehaald!:)
     
    jongesander vindt dit leuk.
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Maar voor welke status ga je dan? Want Executive Platinum haal je met deze route volgens mij niet.
     
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Je komt op bijna 18/k EQM uit met deze trip. Ruim voldoende dus voor Platinum!

    De extra EQM die je nu krijgt bij AA tellen niet mee voor deze challenge. De bonus EQM voor business class krijg je wel gewoon.
     
  7. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Klopt, goed letten op de qualifying carriers inderdaad. Ter verduidelijking, alleen onderstaande carriers komen in aanmerking om je status mee te voltooien:
    Schermafbeelding 2015-11-04 om 19.07.24.png
     
  8. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    hmmm.. ik was in de veronderstelling dat ik m zou halen.. Kan ik de resterende 7.000 het beste in USA halen of bijv met BA in Europa...
     
  9. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ja ik realiseer me dat ik een vervelende boodschap post. Heb je al geboekt? Ik heb de indruk dat je het beste kunt proberen je trip wat te verlengen. Zelf doe ik bijvoorbeeld Dub-hnl met allemaal tussenstops. Hiermee haal ik wel explat voor een goede prijs. Zie ook het onderwerp onder AAdvantage forum.
     
  10. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ja al geboekt. dus maar even uitzoeken hoe ik zo goedkoop mogelijk die miles pak
     
  11. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Vervelend. Op FT zie ik vrijwel dagelijks redelijke tripjes binnen de US met AA. Dus dat zou op zich wel moeten lukken. Kun je gelijk je geluk beproeven met 500 mile upgrades ;-).
     

Deel Deze Pagina