Tijdens het uitzoeken van een stoel kom ik erachter dat seatguru een heel andere seatmap heeft dan de KLM site voor de 737. Wie weet waar de sweet spots zitten voor deze configuratie?
ja, klm heeft blijkbaar verschillende configs voor de 737-700. de AMS-WAW vlucht waar ik een een video review (klik) over maakte was op een 737-700, daar zie je in ieder geval één configuratie (vanaf ongeveer seconde 50). De EER heeft maar één stoel (nouja, een aan elke kant) die de moeite waard is.
Thanks, de heenweg is een 737 en terug een 738. Ik vond het zo gek dat je wel aan moet geven bereid te zijn eventueel te assisteren bij een evacuatie maar geen EER fee betaalt. Het feit dat KL een 737 inzet op IST belooft weinig goeds voor de concurentiepositie.
Er is sinds intreding van de zomer dienstregeling maar een config voor de 737-700. Namelijk met nog maar één EER stoel aan elke kant. Slechte zaak IMO, ook de crew die ik hierover spreek is zeer negatief omdat er een groot stuk van hun galley is verdwenen.
Ja, ik zag al dat de stoel en de exit nu niet meer alligned zijn, scheelt ongeveer een halve stoel lengte/breedte(?), als er dus een extra rij stoelen in is gepropt, dan zal het zeker impact hebben op de overige space.