Seatguru vs KLM seatplan

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Flying doc, 31 mei 2015.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Tijdens het uitzoeken van een stoel kom ik erachter dat seatguru een heel andere seatmap heeft dan de KLM site voor de 737. Wie weet waar de sweet spots zitten voor deze configuratie?

    [​IMG]
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ja, klm heeft blijkbaar verschillende configs voor de 737-700.

    de AMS-WAW vlucht waar ik een een video review (klik) over maakte was op een 737-700, daar zie je in ieder geval één configuratie (vanaf ongeveer seconde 50). De EER heeft maar één stoel (nouja, een aan elke kant) die de moeite waard is.
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Thanks, de heenweg is een 737 en terug een 738. Ik vond het zo gek dat je wel aan moet geven bereid te zijn eventueel te assisteren bij een evacuatie maar geen EER fee betaalt. Het feit dat KL een 737 inzet op IST belooft weinig goeds voor de concurentiepositie.
     
  4. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    147
    Trofeepunten:
    268
    Er is sinds intreding van de zomer dienstregeling maar een config voor de 737-700. Namelijk met nog maar één EER stoel aan elke kant. Slechte zaak IMO, ook de crew die ik hierover spreek is zeer negatief omdat er een groot stuk van hun galley is verdwenen.
     
  5. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ja, ik zag al dat de stoel en de exit nu niet meer alligned zijn, scheelt ongeveer een halve stoel lengte/breedte(?), als er dus een extra rij stoelen in is gepropt, dan zal het zeker impact hebben op de overige space.
     
  6. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    147
    Trofeepunten:
    268
    Ze hebben er 10 extra seats in gezet :confused:

    Zie hier oud versus nieuw (stoel 1C)

    oud.jpg

    nieuw.JPG
     
  7. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    een hele rij in economy plus die vier bij de EER dus, da's wel heel drastisch...
     

Deel Deze Pagina