Af en toe als ik er even tussenuit wil boek ik weleens een ticket bij Ryanair, of nouja, ik probeer het zoals deze ochtend. Ik wil graag een paar nachten weg, en zag een Ryanair ticket langskomen van Brussel naar Boekarest voor < 50,- euro pp. Heb nog genoeg punten bij Club Carlson staan, dus zou een lekker budget tripje worden.
Ik alles ingevuld, vul betaalgegevens in; "Error, creditcard blablabla adres komt niet overeen". Oké, nog een keer, zelfde foutmelding. Toen een andere creditcard, weer dezelfde foutmelding! Nouja, misschien een storing met creditcards, dan maar iDeal. Maar nee hoor, weer dezelfde foutmelding. De laatste optie: Paypal. Ook prima. Maar je raadt het al... Dezelfde foutmelding.
Rechtbovenin beeld een venstertje: Heeft u hulp nodig? Wij hebben altijd iemand in onze chat zitten voor support!
Dus ik open de chatfunctie, maar helaas 'Op dit moment is er even geen support in de chat'.
Dus ik maak de fout om mijn tabje te sluiten om opnieuw te beginnen..
Nieuw ticket, zelfde data. Het was 100,- euro totaal voordat ik het tabje sloot, na het sluiten en heropenen van de site was het goedkoopste aanbod ineens 240,- euro totaal. Daar ging het budgettripje.
En nu is dat tripje ineens een 'hot deal', en dus een stuk duurder.
- - - - - - - -
En dit was niet de eerste keer dat zoiets me overkwam met Ryanair! Irritant!
Klik om te vergroten...