Ryanair irritaties

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Barend, 1 mei 2015.

  1. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Af en toe als ik er even tussenuit wil boek ik weleens een ticket bij Ryanair, of nouja, ik probeer het zoals deze ochtend. Ik wil graag een paar nachten weg, en zag een Ryanair ticket langskomen van Brussel naar Boekarest voor < 50,- euro pp. Heb nog genoeg punten bij Club Carlson staan, dus zou een lekker budget tripje worden.

    Ik alles ingevuld, vul betaalgegevens in; "Error, creditcard blablabla adres komt niet overeen". Oké, nog een keer, zelfde foutmelding. Toen een andere creditcard, weer dezelfde foutmelding! Nouja, misschien een storing met creditcards, dan maar iDeal. Maar nee hoor, weer dezelfde foutmelding. De laatste optie: Paypal. Ook prima. Maar je raadt het al... Dezelfde foutmelding.

    Rechtbovenin beeld een venstertje: Heeft u hulp nodig? Wij hebben altijd iemand in onze chat zitten voor support!
    Dus ik open de chatfunctie, maar helaas 'Op dit moment is er even geen support in de chat'.

    Dus ik maak de fout om mijn tabje te sluiten om opnieuw te beginnen..

    Nieuw ticket, zelfde data. Het was 100,- euro totaal voordat ik het tabje sloot, na het sluiten en heropenen van de site was het goedkoopste aanbod ineens 240,- euro totaal. Daar ging het budgettripje. :(:mad:

    En nu is dat tripje ineens een 'hot deal', en dus een stuk duurder.
    - - - - - - - -
    En dit was niet de eerste keer dat zoiets me overkwam met Ryanair! Irritant!
     
  2. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    weet niet of dit met ryanair te maken heeft kan ook gewoon met de site of internet te maken hebben. had het pas bij BA, hele boeking doorgelopen t/m betalingsgegevens dan bij drukken knop boeking bevestigen een error melding krijgen met de mededeling dat de boeking niet gelukt is probeer later nog een keer. als je onder tijdsdruk staat is dit al genoeg om je laptop uit het raam te gooien maar een uur later maar weer opnieuw geboekt om er bij het boarden achter te komen dat er dus 2 boekingen voor mij zijn... Ook KLM overkomt het wel eens, soms lukt stoelselectie niet of inchecken via mobiel. het zit niet altijd mee. maar met Ryanair is het altijd wat gevoeliger omdat de irritatiegraad altijd wat hoger ligt. ze zijn goeikoper end dan moet je daar doorheen bijten denk ik maar als het even kan kies ik een andere airline.
     
  3. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Heb voor de 1e maal Ryanair tickets gekocht, wegens de enige directe vlucht van Brussel naar Valencia. Heb 3 maal alles moeten ingeven voor de betaling lukte. Wel aan dezelfde prijs.
     
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    cookies wissen en opnieuw beginnen
     

Deel Deze Pagina