roadtrip usa

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door denis, 9 mrt 2017.

  1. denis

    denis Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    we gaan volgend voorjaar een roadtrip door het westen van de usa doen . kan ik dan best de hotels in 1 pakket bij een reisorganisator reserveren? of doe ik dat liever zelf hotel per hotel? en dan best misschien bij 1 en dezelfde keten ? ( bv IHG )
     
  2. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Als je flexibel wilt zijn, zou ik voor optie 2 of 3 gaan. Afhankelijk of je reeds status hebt, of wilt behalen kun je ook richten op een keten, maar die moeten daar wel zijn natuurlijk. In het verleden heb ik een dergelijke trip in Florida gedaan, vaak pas de avond ervoor geboekt voor de dag erna, zo konden ter plekke beslissen of we hier nog een dag wilden blijven of toch niet. Andere optie zou zijn om via booking.com de hotels te reserveren icm FB miles (gratis annuleren) of via pointhounds/rocketmiles etc als je extra miles wilt sparen.
     
    denis vindt dit leuk.
  3. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    273
    Trofeepunten:
    63
    Diverse keren met gezin roadtrip USA gemaakt met laptop en tomtom, en van dag tot dag gekeken wat we wilden doen. Meestal Hampton Inn of Holiday Inn Express, schone kamers en een prima ontbijtje voor pakweg 120€ per nacht. Boeken bij hotels.com (= elfde nacht gratis).

    Geprobeerd vrienden enthousiast te maken, maar zij kozen onlangs voor pakketreis bij TUI.(soms ontbijt, meestal niet)

    Wij hadden de kinderen (tieners) bij ons op de kamer, andere vrienden hadden juist weer twee aparte kamers

    Kortom, de keuze is erg persoonlijk. Afhankelijk van hoe avontuurlijk je bent, en wat je budget is.
     
    denis vindt dit leuk.
  4. ChrisBoom

    ChrisBoom Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Ik zou het ook zeker zelf regelen. Geeft je meer flexibiliteit. Je kan natuurlijk de routes van de reisorganisaties goed gebruiken. Boek hote;s via bijvoorbeeld hotelscombined.com en kies voor hotels die je tot kort voor vertrek kunt annuleren. Ben je straks ergens waar je hebt toch net wat leuker vindt pas je de rest van je route nog aan.
     
    denis vindt dit leuk.
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Als je ANWB lid bent, zoek dan ook op AAA rates. Zo bespaar je op de flexibele tarieven en kan je vaak tot dicht op aankomst annuleren.
     

Deel Deze Pagina